Fandt lige en video af M3 perfomance mod en M3 LR med perf. boost (tydelig forskel mellem LR og perf.):
https://www.youtube.com/watch?v=nCNo-05ha0I
Efter OK fra konen er jeg sprunget ud i det og har lige købt opgraderingen
Spændende, lad os endelig høre hvordan du oplever det?
Hvordan foregår det med opgraderingen?
Man tilkøber det på sin Tesla konto - kommer der så en speciel software opdatering til bilen?
Mere spændt på hvad konen siger til det :D! God jul!Efter OK fra konen er jeg sprunget ud i det og har lige købt opgraderingen
Spændende, lad os endelig høre hvordan du oplever det?
Jeg bestilte på hjemmesiden. Satte flueben ved Acceleration Boost og trykkede Køb. Her dagen efter kunne jeg vælge mellem Chill og Sport i stedet for Chill og Standard. Ellers kan man ikke se nogen steder, at den er opdateret.
Man kan godt mærke forskel, uden at det er en revolution, men den rykker virkelig fra land. Indtil videre har jeg kun testet lidt på vej efter rundstykker.
Jeg kører på vinterdæk, og her står den stadig fast uden spin, i hvert fald ved rullende start.
De sender et par bytes. Der skal ikke opdateres noget. Det taget vel en 15 minutter.Hvordan foregår det med opgraderingen?
Man tilkøber det på sin Tesla konto - kommer der så en speciel software opdatering til bilen?
Og nu er bilen pludselig blevet 0,2 s hurtigere til 100. 3,9 s. Tak Elon.De sender et par bytes. Der skal ikke opdateres noget. Det taget vel en 15 minutter.Hvordan foregår det med opgraderingen?
Alle pengene værd :)