Loading...
dk

Supercharger Ikast - bekræftet | Tesla Forum

bskaarup
bskaarup Mar 14
Citat fra Ice2EV

Forudsat at EU vil spøtte tilsvarende beløb i Tesla's SuperChargers som de gør i Ionity og EON/Clever's netværk, så synes jeg man skal åbne for alle, evt med betaling via kreditkort og til en fair pris eks 2,5 kr/kW.

Jeg har lige testet mit nye Eins kort. Kortet er gratis og betaling koster ikke noget ifølge min bank.

Kr, 2/kwt hos de fleste (clever, eon, has.to,be). Det synes jeg er helt OK. Ionity koster desværre kr 6.

jramskov
jramskov Mar 14

Ja, det er en mere end fair pris. Jeg har også lige modtaget et i det tilfælde at jeg skulle få brug for at lade ved Clever (har EON abb.), men frygter lidt at de også inden alt for længe vil hæve priserne som Maingau gjorde.

tintin
tintin Mar 14

Kan et Eins kort også bruges i Danmark?

bskaarup
bskaarup Mar 14
Citat fra tintin

Kan et Eins kort også bruges i Danmark?

Ja - jeg testede i Silkeborg hos CircleK 

tintin
tintin Mar 14

Tak bskaarup. Jeg har lige bestilt et Eins kort

HJJ
HJJ Mar 15
Hvor bestiller man kortet?
bskaarup
bskaarup Mar 15
Citat fra HJJ Hvor bestiller man kortet?

På Android gør man det i app'en under Brugerkonto/Adgangsnøgle/RFID-Chip bestellen.

Forummets indlæg er redigeret af bskaarup Mar 15
Lok225
Lok225 Mar 17

Nu har Tesla tilføjet Ikast SC på deres hjemmeside. Samtidig er den der var planlagt til Holstebro blevet fjernet. https://www.tesla.com/...rcharger?redirect=no

bskaarup
bskaarup Mar 19
Citat fra Andersen

update d. 19.3.20

Tak for det. De holder planen indtil videre. 

jramskov
jramskov Mar 20

Ja, tak for opdatering. 

ElPeter
ElPeter Mar 20

Imponerende så mange maskiner der kan være i gang på den lille plads på en gang, det er næsten kinesiske tilstande. Bare de hsuker at holde afstand ;-)

bskaarup
bskaarup Mar 21

Så er der belægning og hvide striber.

bskaarup
bskaarup Mar 28

Kedede mig tilstrækkeligt så jeg kørte lige forbi. Der er ikke sket noget i denne uge så de venter nok på den trafo som ikke var på lager.

skyblue
skyblue Apr 2
Nogen der ved noget om
Holbæk? Den har været på todo i årevis?
bskaarup
bskaarup Apr 3

Ingen fremdrift i denne uge i Ikast

KimT
KimT Apr 3

Et eller andet sted så jeg at nogle kloge menesker havde fundet ud af at det var et skib der sejlede med et antal V3 traffoer. Mener at skibet skulle ankomme til Holland omkring d.6.

Kan ikke lige finde tråden igen.

Edit: her : https://thedriven.io/2020/04/01/tesla-ramps-up-first-v3-supercharger-installations-for-europe/

Forummets indlæg er redigeret af KimT Apr 3
bskaarup
bskaarup May 29

Jeg var forbi i går. Intet nyt ift. billedet fra 21. marts bortset fra at der er opsat gadelygter.

jramskov
jramskov May 30
Æv, kommer der forbi i dag og i morgen, men tak for update.
Forummets indlæg er redigeret af jramskov May 30
selsoe
selsoe Jul 3
Der har godt nok været stille om SuC Ikast længe. Står det helt stille? Kunne godt bruge en Ikast-lader i min sommerferie. :)
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »