Loading...
dk

Supercharger Ikast - bekræftet | Tesla Forum

baldur
baldur Jul 27
Var forbi Ikast igår og toppede ved 242 kW 1600 km/t ved 20%. Men fordi det går så hurtigt, så skal man ikke andet end blinke med øjnene før vi er nede på mere almindelige hastigheder.
MOS
MOS Jul 28

@jramskov

Det er lidt vildt med dine billeder i indlæg #153 og #154. At den skulle kunne lade fra 22% til 90% på 7 min. eller lade fra 33% til 90% på kun 5 min. - det vil jeg alligevel gerne se, før jeg tror det!!!!! Mon ikke Tesla er lige lovligt optimistiske her, selvom det er V3?

baldur
baldur Jul 28
Citat fra MOS

@jramskov

Det er lidt vildt med dine billeder i indlæg #153 og #154. At den skulle kunne lade fra 22% til 90% på 7 min. eller lade fra 33% til 90% på kun 5 min. - det vil jeg alligevel gerne se, før jeg tror det!!!!! Mon ikke Tesla er lige lovligt optimistiske her, selvom det er V3?

Det er time remaining indtil han har nok strøm til at nå den næste destination med 5% i reserve. Eller sådan var det i hvert fald i dag da jeg var på vej hjem :-) 

MOS
MOS Jul 29

@baldur

Nårh ja, det er da vist rigtigt nok... Tænkte bare at det var ladetiden til 90%, da stregen var sat til 90%.

jramskov
jramskov Jul 29
Baldur har ret og ja, det er dårlig UI fra Teslas side.
Ice2EV
Ice2EV Jul 29

Den plejer vel også at skrive "5 minutter to continue your trip".

Når så de 5 minutter er nået, så skifter den til at vise tid til fuld eller indstillet ladning.

Bemærker den suger 11% på 2 minutter, men samtidig så er den allerede faldet til 155 kW på de 2 minutter. Dvs den kan juice op fra 0'ish til 33% på ca 5 minutter. Det er jo også en slags. 

Tænker ikke den er 4 minutter hurtigere til 80% end en IONITY lader der går til 189 kW til en start.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9