Tror slet ikke du kan få den med stof?? Vist kun enten rent læder eller kombineret med alcantara.....
Stofsæder er en god idé, netop fordi læder er for varmt om sommeren og for koldt om vinteren. Jeg valgte meget bevidst stof og er glad for det. Jeg har læder i min sommerbil til reference. Sæderne i Tesla'en er gode, men kunne gøres endnu bedre for en nordisk herrestørrelse.
Nå det kunne man altså godt få (stof), my bad :-)
Men når det er sagt, så må jeg altså stille mig på den anden side af åen ift. ovenstående betragtninger. Jeg kunne aldrig drømme om at købe stof. Synes de samler støv, bliver plettede og måske vigtigst af alt, slet ikke giver mig et eksklusivt indtryk i kabinen, men hver sine præferencer :-)
Har kørt med læder de sidste mange år og har aldrig kunnet mærke til at noget "klamt", men kan de kan blive lidt varme, men aldrig noget som jeg har set som værende et problem.
Grunden til at vi har valgt læder er på grund af børn og spildte ting og mudrede sko/støvler som ikke kan undgå at komme på sæderne, så er det nu rart at man bare kan tage en fugtig klud og så er det væk igen.
Det eneste jeg dog kunne mangle i forhold min gamle MB S-klasse var udover varme i sæderne og køling i sæderne, det var lækkert en varm sommerdag, eller en dag hvor man har kørt meget og er ved at blive en anelse træt i sædet, så var det nu rart at blive kølet lidt ned på ryggen.
/Martin
Det er sjovt at læse alle de for/imod kommentarer der er til læder/ikke læder, havde vi ikke haft børn havde valget nok også været uden læder, men det havde været for at spare de penge det nu en gang koster ekstra.
/Martin
Så fik jeg sku bestilt en.... weeeee :) Glæder mig allerede til at møde Jer ved diverse supercharger :)
Så fik jeg sku bestilt en.... weeeee :) Glæder mig allerede til at møde Jer ved diverse supercharger :)
Sådan GW Tillykke ;-) Jeg bekræftede i onsdags og valgte sort nappa lædersæder til btw ;-) De er ret lækre. Siger din også levering i jan? vh Søren
Baronen: Helt enig, køling i sæderne er en ren fornøjelse på en lun sommerdag, eller en aften/nat hvor man måske har kørt længe og er ved at være en anelse træt, så det at kunne køle ryggen ned behageligt.
At de ikke har det med kan kun undre, ikke mindst når man ser på hvor mange detaljer de har fået fra Mercedes, så burde noget så simpelt som køling i sæderne have været ligetil at få med.
/Martin