Loading...
dk

USB og strøm. | Tesla Forum

JSH
JSH Mar 29
Tænker at tilkøbe et mobilt USB modem, men er der strøm på USB porten når bilen er parkeret?
HemligNemlig
HemligNemlig Mar 29

Niks, jeg blev selv træt efter et par år med daglige genstart af hotspot fordi de færreste kan finde ud af at starte op selv når der igen er strøm. De fleste skal tændes manuelt. 

Pensionisten
Pensionisten Mar 29

Et USB spørgsmål: Vi har nu haft vores nye M3 i et par uger, super bil, en fornøjelse at køre i. Jeg kan ikke se/finde et tilsluttet USB med f.eks. musik. På side 152 i instruktionsbogen står der, at det ligger under Media Player > USB, men jeg kan ikke se noget sted der står USB i Media Player. Sentry tilstand virker fint på samme USB, hvor alle 4 kameraer optager fint. 

bskaarup
bskaarup Mar 29

@Pensionisten Bilen kan ikke finde ud af at have musik og sentry på samme partion. Så enten skal du have 2 drev eller to partitioner på det samme drev. Der er f.eks. en video her.

PeterE
PeterE Mar 29
Hvordan blev M3 og strøm til en Model S debat? :)
Pensionisten
Pensionisten Mar 29

Tak for tippet til brug af USB og undskyld, jeg havde ikke set at tråden omkring "USB og strøm" var under model S- så jeg trækker mig...

KimT
KimT Mar 29

Jeg brugte også i mange år en "mobil" mini router med batteri fra Huawei. Men så blev jeg opmærksom på deres Wigle, som bare er et USB stik hvor man smider et som kort i. Den starter automatisk op når der kommer strøm på.

Se tidligere indlæg : http://www.teslaforum.dk/forum/topic/6749?page=1#post-100087

PS der er altid strøm på 12V stikket, så hvis du ønsker at den altid skal være tændt, er det jo bare et købe en adapter fra cigaret stik til 2 USB -> gevinst er også at du får mere strøm end 500mA/1A i USB stikkene

Forummets indlæg er redigeret af KimT Mar 29
PeterE
PeterE Mar 30
Citat fra Pensionisten

Tak for tippet til brug af USB og undskyld, jeg havde ikke set at tråden omkring "USB og strøm" var under model S- så jeg trækker mig...

Bare rolig - ingen kritik af det :)
JSH
JSH Mar 30

Tak for gode råd, grunden til spørgsmålet var at Blackvue introducere et kamera med LTE, men med simkort (ikke e-sim) og kun HD, ikke UHD som i 900s. 
så når nu min 90D er afleveret, og den nye 100D ankommet, så bliver det nok løsningen med 900s og e 12v adapter med USB.  Den kan jo indbygges, og så har men en GPS tracker

canel
canel Mar 30

flere af s modellerne har 12V bagved bagspejl.
jeg har selv snuppet forsyning derfra.