Jeg kan kun rose Tesla Hamborg.
Havde en 10 punkter som skulle ses på. Alle 10 punkter, + 2 mere som de selv lavede var lavet da jeg hentede bilen igen.
Duggen i baglygterne har de prøvet at lave, kan se lygterne har været ude, da skidt som var ved lygtesamlingen er væk. Men de dugger dog stadig begge 2. Ikke så meget som før, men stadig til irritation. Ser også mine forlygter er begyndt at have en fin grå hinde ude i begge sider. Håber Tesla finder en løsning på dette, da det ser ikke for godt ud.
Havde også en løs genstand, som rullede rundt i bundet et sted i bilen. Kunne man hører ved skarpe sving, hårde opbremsninger. Har hørt at andre nogle gange har denne, og det ikke kan finde. Det blev også løst her.
Dog er jeg ikke helt tilfreds med div. samlinger på bilen. Synes det ligner noget som man burde finde på en 107 eller anden skrammel minibil. Kigger jeg på mine baglygter, så er der ca 5mm luft fra baglygte til bagagerums klappen ved den ene, og den anden er der maks 1mm. Sådan er der en del steder hvor det ikke er 100% symmetri.