@KimT
Fair nok, du har noget at have kritiken/humoren i.
Men jeg mente vist også den blev hævet til 170 kW med nævnte OTA.
@KimT
Fair nok, du har noget at have kritiken/humoren i.
Men jeg mente vist også den blev hævet til 170 kW med nævnte OTA.
@DenseH
Jeg har en Model 3 2021 model til afhentning i Ringsted på mandag :-) glæder mig!
Nice! :-)@DenseH
Jeg har en Model 3 2021 model til afhentning i Ringsted på mandag :-) glæder mig!
Nice! :-) Hvornår bestilte du og hvilken model 3? LR eller Perf@DenseH
Long Range - bestile tilbage i oktober. På det tidspunkt var der ikke nogle 2021 model, så min ordre blev ændret til 2021 efter et par uger :)
En hurtig gennemgang af de nye opgraderinger her: https://www.youtube.com/watch?v=awz7HxwPNlo
Super fint med dobbelt glas - bare virkelig fesent, at det kun er på de to forreste døre.
Og det tyder heller ikke på, at der er varme i rattet. I hvert fald ikke i den SR+ model i videoen.
Er ratvarme blevet bekræftet i Danmark/EU nu hvor mange har fået leveret en 2021 model?
Ratvarme er en af de ting jeg ikke vidste jeg savnede før jeg fik det - Hæmorideristeren synes jeg tilgængæld er rigtig dårlig i Model S. Den er markant bedre i en Audi fra 1999.
Vi havde en låne Model 3 og der var hæmorideristeren også markant hurtigere og kraftigere end i Model S.
Der er vist meget delte meninger om relevansen af ratvarme. Nogle mennesker har sådan en indbygget biologisk feature, der holder blodomløbet i gang helt ud til fingerspidserne og holder dermed automatisk fingrene varme - selv i koldt vejr. Vi andre bruger ratvarmen ;-)
Der er vist meget delte meninger om relevansen af ratvarme. Nogle mennesker har sådan en indbygget biologisk feature, der holder blodomløbet i gang helt ud til fingerspidserne og holder dermed automatisk fingrene varme - selv i koldt vejr. Vi andre bruger ratvarmen ;-)
------------------------------------------------------------------
ja sådan en er jeg vist... indbygget radiator helt ud i fingerspidserne.
Så derfor bruger jeg det aldrig.
Sædevarme er dog godt... desværre synes jeg de er for lang tid om at blive varme.