Jeg har også tænkt mig at bygge vores T3LR færdig når det bliver forår/sommer.
Vi har haft bilen i en måned nu, og her er hvad jeg ind til videre har noteret på min mangel liste, i forhold til karosseri udførelse og kvalitet.
Karosseri forsegling i alle dørkaterne, som det kan ses på Hilberts billede så mangler de, det er godt nok mange år siden man stoppede med at producere biler på den måde i Europa og Japan.
Så er der de forreste blinklys på forskærmene, de er monteret metal mod metal, ingen gummibelægning i mellem, så her vil det begynde at ruste efter 5-6 år, hvis man ikke gør noget.
Der er stæklapperne i for som ikke slutter tæt i toppen, hvilket betyder at skidt samler sig i hulrummet bagved, hvilket på sigt får karosseri pladen bagved til at ruste, mit bud vil være begyndende rust efter 1-2 år, hvis man ikke gør noget.
Så er der hullet i toppen af de forreste inderskærms afdækninger, hullet fører direkte op til en bærende vange i bilen hvor flere samlinger mødes. Et meget kritisk sted i forhold til bilens sikkerhed, da vangerne her også er en del af deformationszonen som skal optage genetisk energi i forbindelse med en front kollision.
Der mangler gummihund behandling på panelerne, så stenslag ikke slår hul i lakken helt ind til karosseri pladen, hvilket vil forsage begyndende rust dannelse.
Så der er lidt at hygge sig med ;-)