Loading...
dk

Teslaspotting | Tesla Forum

Werge
Werge Nov 29 '14
13 dage til levering, og er ved at være desperat. Havde i dag været i Lyngby (Nord for København) for at shoppe lidt med konen. Inden vi skulle hjem havde vi hentet sushi for ca 700 DKK. Da vi kom ned i p kælder "under" Magasin (omkring kl 18.16) så min kone en mørk Tesla køre mod udgangen. Jeg "råbte" skynd dig ind i bilen vi må efter den. Måtte bare have fem minutters Tesla tid, ved at følge lidt efter den.
Men i min iver efter at komme hurtigt ind i vores bil, tabte jeg en stor bakke med over halvdelen af vores sushi. Så inden jeg havde fået samlet det op, var Teslaen væk - øv. Og vores aftensmad knasede så underligt.... dobbelt øv.
13 dage endnu....er ved at blive sindsyg - kan ikke tænke på andet end Tesla.
Kiefer
Kiefer Nov 29 '14

"Og vores aftensmad knasede så underligt" var det kviksølvet fra fiskene? ;-)

Jeg forstår til fulde frustrationen omkring ventetiden!

/Martin

Hookmaker
Hookmaker Nov 29 '14

Ha Werge, ja den Teslasyge er en lidelse der overgår de fleste. Men nu kan du da begynde at klippe i metermålet...;-) 

Nicolaj
Nicolaj Nov 30 '14

Jeg er også smittet, og der er bare SÅ langt til slutningen af februar ... kan man blive frosset ned og vækket når teslaen er der?

muller
muller Nov 30 '14

I kan jo trille hen til den nærmeste SuC og hænge ud :-)

Vi var forbi Køge i eftermiddags, og kørte forbi Ken S. et par minutter før afkørslen, og mødte to mere ved selve laderen.

Werge
Werge Dec 1 '14

muller: Tro mig, jeg benytter enhver change for at besøge SuC. På vores ferier til Jylland i sommer gjorde vi holdt ved Middelfart og Randers hver gang vi kørte forbi. Efter Køge er åbnet, har jeg været forbi 4 gange..... 11 days and still counting....

muller
muller Dec 1 '14

:D

-og det bedste er faktisk, at forventningens glæde undtagelsesvis bliver overgået af indfrielsen!

Kiefer
Kiefer Dec 7 '14

Jeg ved godt det ikke er så relevant at nævne hver gang man støder på en Tesla længere, det gør man jo næsten dagligt nu, men jeg synes alligevel det var lidt sjovt at møde 4 stk. inden for 10 minutter ved SuC i Randers der alle som en var sorte, må indrømme at jeg i min sølvgrå følte mig lidt udenfor i selskabet.

/Martin

Lauer
Lauer Dec 8 '14

Vi var til julemarked i Tyskland i dag,  her var vi også omkring SUC i Randers, her var vi 3 sorte på stribe, så det er nok det samme syn vi har set i dag.

Ved Rødekro var der ikke andre end os, blot nogle unge som var lidt nysgerrige.

NOELON
NOELON Dec 8 '14

Hm, hvorfor så mange sorte??? Er det fordi de er billigere eller vil se mere diplomat/direktør-agtige ud? Jeg er personligt meget ked af at SIgnature Red ikke fås mere - det var bare den suveræne bil belægning. Når der ikke mere findes en rigtig flot farve og jeg ikke kan identificere mig med den sorte eller sølv så er det bedste alternative den nye gråmetallic - så det bliver farven på den næste.

T3S7A
T3S7A Dec 8 '14

Tror det gælder alle bil modeller, så er sort hvis den mest valgte "farve" 

Kristian70k
Kristian70k Dec 8 '14

fordi den er mega fed i sort :) min er sort med sort på, både indvendig og udvendig :) så godt de andre farver og der er ikke en farve der ikke klær den, men jeg selv var bare stensikker på den skulle være sort :)

Lauer
Lauer Dec 8 '14

Har valgt sort fordi det er den mest neutrale, bor i Nordjylland hvor janteloven hersker.

kammersgaard
kammersgaard Dec 8 '14

Jeg så en matgrå i København stoltenbergsgade 11 her i weekenden, den var for fed :-) Nogen der ved hvordan det er lavet?

Bendix
Bendix Dec 8 '14
Den matgrå er lavet med folie
JL
JL Dec 8 '14

@kammersgaard:

Den så jeg også :-) og en metalbrun med 21" turbine. Begge holdtparkeret ikke langt fra Tivoli.

Kristian70k
Kristian70k Dec 8 '14

@Bendix, kender du folien og farvekoden? bor i randers.. så en kopi kan komme på tale uden jeg genere den gode københavner :) ikke det skal ske nu.. men hvis det skal ske senere er det fedt med inspiration

Bendix
Bendix Dec 9 '14

@Kristian70k,
Kender ikke farvekoden - check et par af trådene her på forum mht farve af TMS, der står lidt om folie udbyderne (der er flere gode steder bl.a. et i Kolding), måske finder du også identiteten på ejeren af den matgrå og kan skrive en PM til ham herinde.
Ken har folieret sin bil (lys metalic blå) og er meget mere inde i de sager en jeg, måske send ham en PM - Han er en flinker fyr der gerne taler Tesla 28 timer i døgnet :-)
Kommer og ser din bil (og aftvinger dig en prøvetur haha) næste gang jeg er på besøg ved venner eller familie i 8900 :-)

JL
JL Dec 9 '14

@Kristian70:

Hvis det er den samme jeg så, så lignede farven den der hedder Gunmetal. Du kan se en ikke alt for god video af den her :-)

https://www.youtube.com/watch?v=bpiGjl__nog

Se evt. mere om folie her: http://www.wrapstyle.dk/

Genild
Genild Dec 9 '14

Lauer: Skulle du så ikke have valgt rød i stedet? Hvis du måger den en smule til er der ikke et øje deroppe, der ikke bare tror at det er en Fergusson 35 :-)

Den metallic brune I snakker om er nok den som stod i Bredgadebutikken for to uger siden - i øvrigt med et "solgt" skilt på. Derfor tvivler jeg på at den er folielakeret.

Men ganske "køn" som man siger her på øen.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »