Loading...
dk

Teslaspotting | Tesla Forum

Stuckmann
Stuckmann Dec 17 '13

Så 15 stk i dag på motorvejen ved greve fordelt på 3 autotransporter :) så der er da 15 ejere der må være glade :)

KS
KS Dec 27 '13

Gætter på at ALLE nuværende ejere er blevet inviteret til åbent hus på Kirstinehøj den 4-5.

Skulle vi f.eks aftale at mødes på Kirstinehøj Lørdag den 4 omkring kl 13, og få en snak om hvorledes vi starter en Tesla Klub.dk ?

Bluecoffee
Bluecoffee Dec 27 '13

Ville gerne være med, men jeg er desværre i Holland den weekend. Glæder mig til at høre nyt.

Admin44 Administrator
Admin44 Dec 27 '13

Hej Ken

Jeg kommer kl 13:00. I forhold til at starte en Teslaklub, kan vi jo ligeså godt bygge videre på denne platform. Men lad os tale om dette.

Vi ses snart. Jeg opretter indbydelsen fra Tesla oppe under Arrangementer

Raymond
Raymond Dec 27 '13

Jeg kommer også kl. 13:00

Bjarni
Bjarni Dec 27 '13

Jeg tilslutter mig at dukke op kl. 13 om lørdagen.

Flemming
Flemming Dec 27 '13
Vi kommer også om lørdagen, men kan først være fremme ca. 13:30
Kiefer
Kiefer Dec 27 '13

Det er ikke kun nuværende ejere der har fået invitationen, ser ud til at dem der har en i bestilling også er inviteret. 

Ville rigtig gerne, men det er lidt meget at køre fra Århus bare til dette. Så med mindre der er andre fra Århus der vil en tur derover så kunne vi måske arrangere noget køre sammen?

/Martin

Michael
Michael Dec 27 '13
Jeg kommer lørdag kl. 13 i min på det tidspunkt 5 dage gamle bil.
brianmassesson
brianmassesson Dec 27 '13
Lørdag kl. 13.00, lyder hyggeligt med en snak med andre Tesla nørder ;-)
KS
KS Dec 27 '13

Great!

Er der nogen der kommer fra det Jyske eller fynske åbner jeg gerne ladestanderen på vej frem eller tilbage så turen kan fuldføres. 32A tilgængelig for dem der har brug for det..

KS
KS Dec 27 '13

@Michael - du må glæde dig som en lille dreng.

Storgaard
Storgaard Dec 28 '13
Jeg kigger også forbi lørdag kl. 13.00.
Vi ses!
Plar
Plar Dec 28 '13

Så en sort Model s på motorvej E45 Vestbjerg kl ca.12 kørte sydpå, utroligt så FLOT en bil kan være!!! den 2 januar bliver der bestilt en sort model s :) kun krydserne på udstyrslisten der mangler...

Stuckmann
Stuckmann Dec 30 '13

så en koksgrå på E20 ved greve/solrød den 26. december i retning mod kbh. skabt forfulgt af en cream farvet MB W210 

FrederikC
FrederikC Jan 1 '14
Så kseitzberg's meget fine blå ms idag kl 14:09 på vej mod Slimminge (midtsj).
Den ser satme godt ud må man sige (kun lidt misundelig)
Bluecoffee
Bluecoffee Jan 1 '14
@Stuckmann, jamen det må så have været mig på vej hjem fra Falster. Sjovt med den MB, for den bemærkede jeg slet ikke. Tror jeg havde rigeligt at gøre med at kigge på rækkevidde: Nordsjælland - Nordfalster retur på en opladning. Der var dog ingen grund til bekymring, kunne nok være sluppet afsted med at køre 130 kmt. på stykket syd for Køge, hvor det er tilladt. Jeg holdt mig på den sikre side med 105-110 kmt og havde 50 km i reserve ved hjemkomsten.
KS
KS Feb 5 '14
Det er lækkert at se så mange Model S på vejen. Er på vej hjem fra Jylland og har set 2 stk røde på den fynske motorvej, og er kun nået til broen.
120281
120281 Feb 5 '14

Syntes også snart jeg ser dem dagligt. Egentlig utrolig når der er under 200 stk. i DK.

Ser tit den sorte i Birkerød med Aero fælge eller på Østerbro med alm. fælge. Den anden da var det en sølvfarvet.

I weekenden var det ved Panum Instituttet og en anden ved Østerbrogade i den der bil tilbehørs butik.

Ser den nok fordi jeg gerne vil have en.

kajakaj
kajakaj Feb 5 '14

Bare jeg kunne sige det samme. Har endnu kun set de 2 demovogne, da vi prøvekørte i Århus.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »