Loading...
dk

Teslaspotting | Tesla Forum

TwoChops
TwoChops Apr 18 '14
Grå MS mellem Hadsund og Als, Østjylland lidt i 16 i dag
muller
muller Apr 24 '14

Spottede 4x48 TMS på Ballerupvej her til morgen - og fik da også en hilsen fra chaufføren :)

120281
120281 Apr 24 '14

Jeg så 3 i morges bare ved at kigge ud af mit vindue (Østerbrogade)

1 grå og 2 sorte. Alle i retning ind imod byen. Ved en 8 tiden. Plejer ellers først at se dem ca. kl. 8:30 omkring Hellerup.

Går faktisk ikke en dag efterhånden hvor jeg ikke ser minimum 1.

Tollerup
Tollerup Apr 24 '14

Jeg havde fornøjelsen af at komme ud fra møde idag for at hente min (den hvide) og se 2 andre Teslaer ved siden af... og 1 mere holdt 5m bag mig. 4 Teslaer indenfor få meter. Se billede.

Elbilsparkeringspladserne er pludselig kommet i brug!

/Jon

muller
muller Apr 24 '14

Det ser lidt crowded ud :)

Jeg fulgtes kort med en blå TMS'er på vej hjem af 16'eren, indtil den drejede af mod Værløse.

Hookmaker
Hookmaker Apr 24 '14

Efter at have afleveret min på kirstinehøjvej  imorges kørte jeg selv i en grå låner,  - mødte en sort og en Signature ved bagsværd - de var på vej ind nordfra med 300 m imellem i morgentrafikken. Ser 1-2 hver dag- og ikke de samme.

brianmassesson
brianmassesson Apr 24 '14
@muller så 4x48 TMS i slangerup her til aften. Han blev fulgt hele vejen til kundens dør :-)
KS
KS Apr 25 '14
AJ 54 11x på hindsgavl slot til frokost - er det denne weekend der er messe på slottet?
supergaard
supergaard Apr 25 '14
Hilste igen i dag på en storsmilende og ivrigt vinkende Rasmus Helveg fra bagsædet af hans grønne ministerbil. Jeg blir glad i låget hver gang jeg møder ham på den måde i trafikken, og jeg er endda ikke radikal :)
Hookmaker
Hookmaker Apr 25 '14

Underligt at en minister finder det bagsæde arbejdsmæssigt behageligt uden armlæn osv.?

Kiefer
Kiefer Apr 26 '14

Var på skadestuen med den mindste i morges da hun lige måtte lære på den hårde måde at, hoppe på en stol ikke er verdens smarteste idé, det gav en gang lim i baghovedet, men da vi kørte fra kommune hospitalet i Århus holdt der en rød S'er. Jeg går dog ikke ud fra at den tilhørte de to bagstive unge mennesker der også var på skadestuen i morges ;-)

/Martin

Hookmaker
Hookmaker Apr 27 '14

Så hele 5 stk. i dag i hovedstadsområdet og på Stevns (DerHansi's)! Kørte også ved siden af en på helsingørmotorvejen ved Ikea - der så gav den gas og forsvandt i det fjerne....;-)

Hookmaker
Hookmaker Apr 27 '14

Så kun én anden Tesla idag - men til gengæld fik jeg lige testet den I ved nok: "Now he goes, now I go - and now I disapear!, - hehe" på en Porche Carrera på Helsingørmotorvejen, - offeret lå derefter stille og roligt med 100 i inderbanen. Ja, det må sgu være ret ydmygende, at blive nakket på den måde...;-) 

KS
KS Apr 27 '14

@Henrik:

Perfekt!! Sjovt og godt.

Har lånt Storgaards og skal køre den til Wrapstyle i morgen - han har min. Sjovt at skulle køre en andens på en længere tur. Kan allerede mærke at jeg vil blive glad for den - men ikke mere end min egen. Den kører lige så godt som min egen, men Rasmus - du skal lige have fixet soltaget, det knirker en smule - og kan godt høre det stykke plastic der ligger og kører rundt i dashboardet!..

Raymond
Raymond Apr 28 '14
Citat fra Hookmaker Så kun én anden Tesla idag - men til gengæld fik jeg lige testet den I ved nok: "Now he goes, now I go - and now I disapear!, - hehe" på en Porche Carrera på Helsingørmotorvejen, - offeret lå derefter stille og roligt med 100 i inderbanen. Ja, det må sgu være ret ydmygende, at blive nakket på den måde...;-)

@Hookmaker, ham har jeg taget for et stykke tid siden, han burde være blevet klogere ikke at sætte sig op mod en Tesla - i øvrigt hoppede hans bagende helt vildt, før jeg overhalede ham.
KS
KS Apr 28 '14
Til morgen spottede jeg 4 andre - på stykket mellem Middelfart og Odense.
Lys grå
Sort/blå (hvem kan se forskellen i farten)
Mørk grå
Hvid
Og mig i storgaards.
Så kom ikke og fortæl at de alle kører i Københavnsområdet
FrederikC
FrederikC Apr 28 '14

Fulgte en hvid p85 fra Greve til den gik på syd motorvejen v Køge.

Så flot, skinnende og nyvasket ud :)

egernmus
egernmus Apr 28 '14

Hej! Har lige meldt mig ind, men læst med gennem længere tid :-) Jeg synes, det er hyggeligt at læse, hvordan I spotter hinanden rundt omkring, og så ærgrer det mig, at jeg ikke selv har spottet andre Tesla'er endnu... Når nu jeg har læst her på sitet, at der kører 3-4 andre Tesla'er rundt i nærmeste omegn, så burde vores veje vel krydses på et tidspunkt :-)

kajakaj
kajakaj Apr 28 '14

Undrer også mig - har endnu ikke set nogen på vejene. Lækkert at have vores røde Tesla i bakspejlet hele vejen hjem fra Fyn. Det vakte behørig opsigt med sådan en kortege. Man lægger virkelig mærke til hvor bred den er ifht. andre biler, især forfra. Vores kører fast til Viborg via Bj.bro 3-4 gange ugentligt, så du støder nok på den engang.

Hookmaker
Hookmaker Apr 28 '14

Hvis I ser en TOPSHINET blå imorgen, så er det min - superlækker vask her til aften med dækshine og hele svineriet..;-) Jeg må med skam meddele at jeg aldrig tror jeg har vaskepuslet om min datter da hun var baby, så godt som jeg nu vaskepusler min TMS (Ildrøde kinder). 

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »