Loading...
dk

Opdatering hænger | Tesla Forum

Silden
Silden Dec 30 '20

Har lige snakket med Tesla Support, og det eneste de bad mig om, var at genstarte (som ikke virkede) og derefter Sluk/Tænd, som heller ikke virkede. De kunne ikke skubbe en ny version på, så jeg måtte kontakte service centret. Hun sagde at alt så rigtigt ud i deres ende.

Jer andre med samme problem: Har I fået skiftet eMMC hos tredjepart? Det burde ikke gøre en forskel, men alligevel....

Venlig hilsen

Silden

Gyzz
Gyzz Dec 30 '20

jeg har samme problem med den originale eMMC, har en opdatering 2020.48.12.1 hængende på 100% og når jeg kigger på min SW version siger den 2020.48.12.1 ;-).

når jeg tjekker har den faktisk nu mulighed for at vælge Dansk som voicecommand sprog så det kunne se ud som om den er opdateret !

MOS
MOS Dec 30 '20

Jeg har også 2020.48.21.1. Og nu prøver den forgæves at downloade 2020.48.21.1 igen. Mystisk!

Kiefer
Kiefer Dec 30 '20

En tænd sluk får ikke en software-opdatering til at forsvinde... Det burde Tesla vide. Hvis en Softwareopdatering hænger skal man køre disse kommandoer i en shell

sdv GUI_softwareUpdateSecondaryDownload Idle

sdv GUI_softwareUpdatePrimaryDownload Idle

Jeg tænker Tesla support kan fyre dem afsted som et script fra deres ende for at få fjernet en opdatering..

Sider: « 1 2