Loading...
dk

Tesla Træf 2015 | Tesla Forum

Genild
Genild Jan 20 '15
Hej Jesper - da min korttidshukommelse fuldt ud lever op til sit navn, kan jeg ikke huske om jeg fik meldt mig selv og samboen til.

Vi vil forfærdelig gerne deltage og vi påregner at komme i et styk hvid Tesla S.

Lige nu kan jeg ikke længere se arrangementet i arrangementskalenderen, men vi vil som sagt gerne deltage såfremt det er muligt. Det ser ud til at være et super initiativ I der har fået stablet på benene.

/Lars
kajakaj
kajakaj Jan 20 '15

@Genild: Det står under Event på øverste linje

Genild
Genild Jan 20 '15
Århhh! takker Kaj, før stod den under arrangementer i venstre side.

Gud ved hvad der i almindelig kvalificerer et arrangement til at blive en event? :-)
DeaconWP
DeaconWP Jan 20 '15

I feltet: Kommende Arrangementer, er der 3 synlige på forsiden. Der vises kun de først kommende arrangementer.

Neden under står der på en knap: Vis alle.

Tryk der til at starte med.

Inde på eventens side, kan du ved at trykke på knapperne over deltagere se, hvem der Kommer. Måske kommer og Ikke kommer.

Øverst på siden, oppe til højre, kan du se din egen status. Hvis du har til/fra meldt tidligere. Den kan du ændre, ved at trykke på knapperne oppe i det hjørne.

Og du vil så kunne finde din ændrede status ned i listen over deltagere.

Der er ikke plads til alle deltagere, så tryk på knappen der viser Vis alle (30 deltagere). Så sker der ting og sager.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jan 20 '15
KS
KS Jan 20 '15

Arrangements sektionen er sat til at indeholde de næste 10 arrangementer..

Genild
Genild Jan 20 '15
Tak for den uddybende Info og jeg satser på at være på positivisten nu.
DeaconWP
DeaconWP Jan 20 '15

Ja, jeg kan se du er tilmeldt nu.;-)

JesperH
JesperH Feb 1 '15

Så blev der lukket for tilmeldingen til Tesla Træffet i september. Der er 37 der har tilmeldt sig, så vi kommer til at se 37 Tesla´er samlet og mon ikke vi bliver cirka 75-80 personer, hvis vi regner med et snit på cirka to personer per bil.

Jeg glæder mig rigtig meget til at møde jer alle, og vil gøre alt for at få strukket en super dag sammen. Jeg vil naturligvis løbende holde jer informeret om dagen, og om det lykkes at lokke Tesla Danmark til at deltage :)

Det bliver en sand fornøjelse at skulle se de mange forskellige modeller: S60, S85, S85P, S85P+, S85D og P85D. Jeg glæder mig også til at se de farver jeg endnu ikke har set "live", se de folieindpakkede, fælge og konfigurationer med hensyn til lyddæmning, anlæg og andet ekstraudsyr.

/Jesper

Lasse
Lasse Feb 2 '15

@JesperH, kan jeg nå at tilmelde mig, vil meget gerne komme? Vh Lasse

Michael
Michael Feb 3 '15
Det samme her. Vil gerne deltage.
Bianco
Bianco Feb 3 '15

Jeg var "måske" tilmeldt, er jeg så tilmeldt? 

Hvis ikke, så vil jeg gerne tilmeldes, om muligt.

JesperH
JesperH Feb 3 '15

Hej Lasse, Michael, Bianco og TEK (personlig mail)

Jeg har meldt jer til som de sidste til arrangementet. Ønskede tilmeldinger herefter kommer på venteliste. Det håber jeg alle har forståelse for.

Glæder mig til at se jer den 6. september.

De bedste hilsner

/Jesper

Lau
Lau Feb 3 '15

Hej Jesper

Jeg vil gerne på ventelisten, jeg modtager nemlig forhåbentlig en ny dyt i marts!

-Lau

JesperH
JesperH Feb 3 '15

Hej Lau

Du er hermed den første på ventelisten :)

/Jesper

JesperH
JesperH Feb 3 '15

Hej Lau

/Jesper

JesperH
JesperH Feb 3 '15

Hej Lau

/Jesper

Kiefer
Kiefer Feb 13 '15

Er det bare mig eller er arrangementet åbnet for tilmedlinger igen, i det kan ses på forsiden og der er kommet flere tilmeldinger til siden den 1. februar?

/Martin

KS
KS Feb 13 '15

Der kan kun lukkes ved at fjerne det.!

Men jeg har lige sendt jesper en liste over tilmeldinger, der er heldigvis både et id og et timestamp for tidspunkt for tilmelding.

PerL
PerL Feb 14 '15
Sjovt nok men jeg kan lige pludselig ikke se min tilmelding, ej heller under mine arrangementer. Hvad sker det??
KS
KS Feb 14 '15
Det er fjernet så man ikke kan se det!
Der var nogen der ikke kunne forstå at det var lukket for tilmelding, og jeg blev bedt om at fjerne det så det ikke var synligt. Der var kun 80 pladser, og Jesper har fået en liste med de tilmeldte, samt tidspunkt for tilmelding.
Vil derfor skyde på at han kontakter de der har tilmeldt sig efter det blev lukket og siger det ikke var muligt at tilmelde sig.
Arrangementet eksisterer stadigvæk, men de seneste tilmeldte - der ikke har forstået budskabet, vil derfor få besked!
Der er ikke flere pladser. Kontakt jesperH.
Smutter på ferie så pas godt på forum en uges tid.
Sider: « 1 2 3
Dette emne er låst