det sjove er min er super lige i alle "linier" på nær selve bagklappen som er side forskudt nok 3 mm..
bilen har været rettet en del op på fabrikken kan man se, da næsten alle bolte er strippet for maling.. (har en tid den 7... igen)
derudover så stikker alle døre og skærme ud eller ind i forhold til hinanden, som sagt "linierne" når man kigger lige på ser lige ud..
generelt er det den dårligste bil jeg nogensinde har haft med henblik på samle kvalitet.. og det er sådan nogle ting man reelt ikke kan rettet. (også et par detaljer i bilen)
efter et forsøg på at rette problemerne med dækkene på værkstedet i Aarhus, så kørte jeg til et lokalt dækcenter og fik det fikset..
så den kører i det mindste rimeligt.
var det ikke en ALD bil, så havde jeg returneret den.. seriøst kan ikke forstår at man kan forsvare så elendig byggekvalitet, men de andre "fordele" der er ingen tvivl om at jeg nyder at køre i bilen, software delen fungere upåklagelig, bilen kører fantastisk.
Men det er bare noget værre lort det har ALD også fået af vide.
det sjove er, jeg har været igennem nok 20 biler på p pladsen i Aarhus, de er alle af samme elendige bestykning. så det er noget pjat med "uheldigt" eksemplar. tror bare folk generelt er ligeglade.
har også en følelse af den hvide faktisk ikke er en god farve, pga. skygger, man ser hurtigt når en dør er 2-3 mm længere ude i den ene side end den anden, eller en bagklap er for bred.
elsker forresten udtrykket fra Aarhus at vi "giver den da lige med en pensel"...
Kiaen vi havde et par biler tilbage, havde en bolt i låset ved bagklappen som rustet en lille smule efter 2 år, og som havde efterladt 2 små rustkorn i overfladen af lakken, BAG plastskjold, det blev jeg pænt vist, bilen røg til autolakering og indersiden af bagklappen blev om lakeret, stod som ny..
her står man med en bil til (hvis med afgifter,) koster næsten 4x så meget, og så er løsningen en lakstift og en pensel, til fabriksproblemer.