Loading...
dk

Center Konsol | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Nov 27 '14

Er der nogle der har fået? eller som får i Januar?

Jeg får først min i slut Januar, men kunne godt tænke mig at se den monteret hos en inden. Så aflægger gerne et besøg hos en som har fået den monteret.

Genild
Genild Nov 27 '14

Har bestilt en center console, men er sat på venteliste uden viden om hvornår den er tilgængelig. For sin vis OK, da jeg heller ikke har fået bilen endnu :-)

Såfremt jeg får den inden udgangen af januar giver jeg gerne et pip - selvom jeg ikke lige har styr på hvorledes det passer dine græsgange med et stop på den kønne ø i midten.

FrederikC
FrederikC Nov 27 '14

4600 grunde til ikke at købe konsollen - 500 grunde til at køre til fyn :o)

Genild
Genild Nov 27 '14

Frederik du skal være så velkommen herovre - du vil jo oven i købet være så heldig at du rammer den tid hvor pigerne herovre har mest af den gode tid (Natten er vor egen som pigerne siger herovre).

Lige fra starten har jeg synes at der var lidt rigeligt Renault 8S over området imellem de to forsæder, så jeg har fra starten været positiv stemt for en center console. Jeg har så også gået i tæt på et år og ærgret mig over at man ikke kunne købe kufferten til det forreste lastrum hos Tesla længere.

Derfor blev min positive overraskelse så meget desto større da jeg fandt ud af at man har den hos Tesla i Dannevang. Bare rolig, det betyder ikke at jeg er et ordensmenneske, men jeg synes at kufferten er smart.

JF
JF Nov 27 '14
@FrederikC: Min ligger klar på Amager. Men de nægter installation før til januar. Fik dog en tid 5. Januar, hvorefter du er velkommen forbi Roskilde.
Mike2810
Mike2810 Nov 28 '14

Hej

Hvor bestiller man centerkonsollet jeg har set det monteret i en saleen, men var ikke klar over at Tesla har og til hvilken pris?

JF
JF Nov 28 '14
Den bestilles fra shop.teslamotors.com.
Direkte link: http://shop.teslamotors.com/...emium-center-console
Vil tro at den efterhånden også kan bestilles ved henvendelse til Tesla i DK.
FrederikC
FrederikC Nov 28 '14

@JF - det er en aftale! Roskilde er lidt tættere på end fyn :) (ihvertfald billigere at komme til)

Mike2810
Mike2810 Nov 28 '14
Hej igen
fandt prisen men opdagede at centerconsol kun shippes i US
FrederikC
FrederikC Nov 28 '14

Den shippes også til DK

Nommensen
Nommensen Nov 28 '14
Den koster 4600,- i piano black
Kristian70k
Kristian70k Nov 28 '14

hov hov,, jeg har lige købt sådan en sag, men det ligner den bliver sendt til mig privat? den kostede 600 dollars.. men det skal nok passe med det cirka er 4600 kr.. men det er jo monteret er det ikke? hvor kan man se hvor man ligger i køen?

T3S7A
T3S7A Nov 28 '14

Hvis den er købt udenfor EU, husk told og moms kommer på.

Kristian70k
Kristian70k Nov 28 '14

ok.. er USA med i EU :) 

Kiefer
Kiefer Nov 28 '14

Er de 4600 ikke prisen hos Tesla i DK?

Jeg forstår ikke hvorfor det ikke er kommet med som en fabriksoption, det burde da både være billigere og nemmere at de lige bruger 15 sekunder på at sætte en sådan ind i bilen inden de skiber den afsted.

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Nov 28 '14
Kristian70k
Kristian70k Nov 28 '14

helt enig Kiefer.. købte den bare via det link der var sat op på denne side.. kan være det er dumt :) det er ikke første gang jeg laver det nummer :)

Maho
Maho Nov 28 '14
Jeg mailede med Anna idag ifm leveringen, om jeg kunne bestille konsollen og få den monteret ifm leveringen. Svaret var nej, den leverer de ikke endnu, forventet 1. Kvartal
LarsH
LarsH Nov 28 '14

http://shop.teslamotors.com/products/premium-center-console

Professional installation at a Tesla Motors Service Center is included in the price. Please specify the Service Center location where you would like the Premium Center Console installed in the notes/comments section of the order. Consoles purchased online can ONLY be sent to Service Centers in North America.

Mike2810
Mike2810 Nov 29 '14
Hej fandt ud af efter at have talt med Tesla på Kirstinehøj at man bare sender en email til merchandise@teslamotors.com med ordrenummeret på så bliver den shippet i forbindelse med bilens destianation - når man nu ikke læser ordentligt hvad der står på de links der er sat op på aftermarket.
JF
JF Jan 5 '15

Så fik jeg den originale Tesla "Premium Center Console" installeret. Rigtig flot. Den burde faktisk være standard :-) Super fedt med iPhone connector, så er det slut med telefonen som ligger og flyder rundt omkring. Også dejligt med 2 ekstra kop-holdere så armlænet bliver frigjort fra denne opgave.

Kan klart anbefales!

Sider: 1 2 »