Loading...
dk

Varmepumpe brummen | Tesla Forum

kleine100
kleine100 Mar 19
Siden den seneste opdatering så oplever jeg, at der ofte kommer en kortvarig 1-2 sek “brumme” lyd fra varmepumpen (gætter på det er den). Det er mest tydeligt når man holder stille. 

Andre der oplever det?
Krillef4r
Krillef4r Mar 19
Tja, man kan da godt høre når den lige starter, men det synes jeg ikke har ændret sig specielt siden jeg fik bilen.
kleine100
kleine100 Mar 19
Det er ikke den sammen lyd som ved opstart. Det er svært at forklare, men den brummen jeg oplever giver en resonans, som tydligt mærkes i rattet (små vibrationer som hvis en det var en bil med konventionel motor, eller en subwoofer). Igen det er kortvarigt, og ikke nogen særlig høj lyd...mere en dyb brummen. 
Forummets indlæg er redigeret af kleine100 Mar 19
jramskov
jramskov Mar 22

Hvis det er konsekvent og ofte ville jeg oprette en sag ved Tesla og få dem til at se på det.

Andersen123
Andersen123 Apr 1
Citat fra kleine100 Det er ikke den sammen lyd som ved opstart. Det er svært at forklare, men den brummen jeg oplever giver en resonans, som tydligt mærkes i rattet (små vibrationer som hvis en det var en bil med konventionel motor, eller en subwoofer). Igen det er kortvarigt, og ikke nogen særlig høj lyd...mere en dyb brummen. 
Min 2021 gør det samme, 1 sek, høj brummen? En gang imellem...
kleine100
kleine100 Apr 1
Citat fra Andersen123
Citat fra kleine100 Det er ikke den sammen lyd som ved opstart. Det er svært at forklare, men den brummen jeg oplever giver en resonans, som tydligt mærkes i rattet (små vibrationer som hvis en det var en bil med konventionel motor, eller en subwoofer). Igen det er kortvarigt, og ikke nogen særlig høj lyd...mere en dyb brummen. 
Min 2021 gør det samme, 1 sek, høj brummen? En gang imellem...
Yes. Det har ikke været så tydligt de sidste par dage. Mon det skyldes det varme vejr?
Andersen123
Andersen123 May 18
Er der nogle der har snakket med Tesla omkring denne “brummen” min bliver ved også selvom vejret bliver varmere?
Madsvej
Madsvej May 25
Jeg har også haft den brummende lyd i noget tid nu og mindes ikke, at den var der for fem måneder siden, da jeg købte bilen. 
Silden
Silden May 26

Samme her. Det er noget der er kommet med de seneste opdateringer..

2021LR.

Venlig hilsen

Silden

Rasmusdc
Rasmusdc May 28

Min havde det rigtigt slemt i starten... når jeg holder og venter på nogle så 3-4 gange i løbet af måske 5-10 minutter der kommer den der vibrerende følelse og subwoofer agtige lyd, den var rigtig slem.

var forbi tesla med det, med nogle andre ting også, det viste sig at være et problem mange her, som de mente de vil løse med software.. det sjove er efter sidste opdatering, der er mit "minimalt" jeg ligger ikke mærke til det mere, hvor det var rigtigt slemt før.

som om de har ændret en lille smule på måden som den kompressor kører på (det var kompressoren som Tesla Aarhus mente var problemet)