Hvis det er konsekvent og ofte ville jeg oprette en sag ved Tesla og få dem til at se på det.
Det er ikke den sammen lyd som ved opstart. Det er svært at forklare, men den brummen jeg oplever giver en resonans, som tydligt mærkes i rattet (små vibrationer som hvis en det var en bil med konventionel motor, eller en subwoofer). Igen det er kortvarigt, og ikke nogen særlig høj lyd...mere en dyb brummen.Min 2021 gør det samme, 1 sek, høj brummen? En gang imellem...
Yes. Det har ikke været så tydligt de sidste par dage. Mon det skyldes det varme vejr?Det er ikke den sammen lyd som ved opstart. Det er svært at forklare, men den brummen jeg oplever giver en resonans, som tydligt mærkes i rattet (små vibrationer som hvis en det var en bil med konventionel motor, eller en subwoofer). Igen det er kortvarigt, og ikke nogen særlig høj lyd...mere en dyb brummen.Min 2021 gør det samme, 1 sek, høj brummen? En gang imellem...
Samme her. Det er noget der er kommet med de seneste opdateringer..
2021LR.
Venlig hilsen
Silden
Min havde det rigtigt slemt i starten... når jeg holder og venter på nogle så 3-4 gange i løbet af måske 5-10 minutter der kommer den der vibrerende følelse og subwoofer agtige lyd, den var rigtig slem.
var forbi tesla med det, med nogle andre ting også, det viste sig at være et problem mange her, som de mente de vil løse med software.. det sjove er efter sidste opdatering, der er mit "minimalt" jeg ligger ikke mærke til det mere, hvor det var rigtigt slemt før.
som om de har ændret en lille smule på måden som den kompressor kører på (det var kompressoren som Tesla Aarhus mente var problemet)