Hej Folkens.
Dagens udflugt startede med 99% på pakken.
Hjemmefra, omkring AAL samle Rugby spillere op. Sætte af i Odense og videre til Tune t/r
Kort før broen sagde predictor 0% ved Slagelse(den havde været 1-2-1% længe), så turde jeg sgu ikke chance den over broen, så jeg stoppede ved Cleon ved Knudshoved.
Der var 50 km tilbage på pakken, fyldte godt op til ca 330km, kørte Tune og satte den store datter af.
Tilbage mod Odense og Rugby. Ramte Ionity Nyborg med 17 km tilbage.
Modtog 65 kWt, svarende til fra 17-402 km på 33 minutter. (Den kommer jeg tilbage til)
på vejen hjem fra Odense, skulle de 2 rugbyspillere på toilettet, og der smed jeg den på en 50kW lader, medens de var på toilet og vi købte en is. Fik 44 km på den tid det tog.
Kom hjem med 16 km tilbage på pakken. Men holdt heller ikke 120-130 kmt, nærmere 135-140.
Altså
Start470 kørt til 50
ladt til 330, kørt til 17
Ladt til 402 og kørt flad igen til 16km.
Reel km 813 km. Kørte kl 08:00, og hjemme kl 18:30. Ladt samlet 63 minutter og kigget Rugby i 1,5 time.
Men da jeg var på Ionity for Laaang tid siden der fik jeg efter kørsel fra AAL- Nyborg:
start på 27 km, endte på 430 km = 403 ladte km på ialt 23 minutter..................
Hvorfor er det faldet til 385 km på 33 minutter?
Her der der kørt fra AAL til Tune og tilbage til Nyborg. Samme Ionitylader. længere stræk.
Den har kun holdt stille 4 minutter for at sætte rugby spillere af, 4 minutter for at sætte datter af og medens den ladede.