Loading...
dk

Kalder CVitting | Tesla Forum

Hookmaker
Hookmaker Nov 30 '14

Så Claus, så kan du godt komme igang med produktionen, vi skal alle sammen have den her under juletræet....;-)

Comeback
Comeback Nov 30 '14

JEG VIL OGSÅ HA EN :)

KS
KS Nov 30 '14

+1 her - måske er der en nørd her der har en 3D printer?

Mark
Mark Nov 30 '14

Den ser da alt for blæret ud. Jeg vil også have en!

Hvor kommer denne fine skabning fra?

Jeg tror jeg vil se om jeg kan genskabe sådan en nørdet gadget.

Hvis det lykkedes at lave en der er brugbar skal jeg nok poste et billede eller to.

Ved dog ikke hvor længe det vil tage. kommer jo bla. an på hvordan den skal laves/samles

Genild
Genild Nov 30 '14
Ha! Hvor fa'en har du hittet den??? Søgning på "Tesla Mobile Charger" giver rigtig mange hits, men alt andet end den viste model (underligt :-))
Hvis det er noget der skal bestilles hjem er jeg "in" på to styk, eneste issue er bare den gamle toldfælde, hvor vi bliver bon'et 37,5% oveni prisen plus adm. gebyr ved import af værdier over 200kr fra trediepartslande. Den fælde behøver vi nok ikke hoppe hovedkuls ned i.
JL
JL Nov 30 '14
Den stammer herfra. Ved ikke om han stadig sælger dem. Overskriften siger SOLD.

http://www.teslamotorsclub.com/...rger-for-iPhone-SOLD

Kiefer
Kiefer Nov 30 '14

Det var da en utrolig hukommelse i alle sammen har, den har jeg haft linket til for mange måneder siden, og mit forslag går stadig på at i stedet for at sætte en iPhone lader til den, så sætter man en iPad oplader til, så vil den kunne oplade en iPhone super hurtigt :-)

/Martin

Mark
Mark Nov 30 '14

Jeg er gået igang med at se om jeg kan lave en SC 135Kw version.

Hvis det lykkedes mig at få lavet noget der er til at printe i ok kvalitet skal jeg nok sige til.

Indtil videre er jeg stadigvæk igang med tegningerne.

Håber at kan printe de første test kommende weekend.

Har overvejet at lave Lys i TESLA, men har besluttet mig for at vente med dette til senere. Nu vil jeg først have lavet en model og se om den overhovedet er tiden værd.

Hookmaker
Hookmaker Nov 30 '14

Go go go, der er 23 dage til jul!....;-)

Mark
Mark Nov 30 '14

Så holder jeg for idag.

Mangler faktisk bare bunden/fundamentet, så er jeg klar til at begynde at printe prototyperne.

Sådan ser den ud på nuværende tidspunkt.

JL
JL Nov 30 '14
Imponerende. Det ser godt ud!
Kiefer
Kiefer Dec 1 '14

Mark, du ved godt at, hvis den bliver en succes så vil du skabe international opmærksomhed omkring denne? ;-)

/Martin

Mark
Mark Dec 1 '14

@JL

Tak tak. Nu må vi se om den bliver ligeså flot efter print. :-D

@Kiefer

Det kunne godt tænkes du har ret, så er det bare spændende om det bliver god eller dårlig opmærksomhed :-P

Vi får se når første prototype er færdig :-D

Kiefer
Kiefer Dec 1 '14

Jeg er helt klart aftager til en når du har fået dem færdige, jeg henter selv ;-)

/Martin

Singh
Singh Dec 1 '14

Sådan en vil jeg også gerne have fingrene i! - Aftager gerne når du har får lavet de print, hvis den bliver så flot som du regner med. 

Signature oplader modeller? ;)

TwoChops
TwoChops Dec 1 '14
Jeg er også frisk på at aftage en eller to. Ser rigtig flot ud
Genild
Genild Dec 1 '14
Mark - jeg er forfærdelig interesseret i et par stykker. Næst efter min lysegrønne plasticmoske fra Bahrain, der i øvrigt kan kalde til bøn, vil en Tesla Mobiltelefon Supercharger være en super cool must have gadget.
gunberg
gunberg Dec 1 '14
+1
JF
JF Dec 1 '14

@Mark: Send mig 3D filerne, så 3D printer jeg en prototype, hvis du altså ikke har fået dem printet et andet sted. Jeg har adgang til toppen-af-poppen inden for 3D-Print.

Fik i øvrigt 3D printet et par tøjkroge til at hænge i soltagskanten ved bagsæderne. Det virker super godt! 3D-filen deles gerne, hvis der er nogen som ønsker det? (Send mig en PM).

/Jess

Mark
Mark Dec 1 '14

@JF

Jeg sender gerne filerne når jeg er færdig med dem alle sammen.

Jeg er ikke helt færdig med fundamentet endnu.

Hvis du har adgang til toppen af poppen indenfor 3D print så syntes jeg da du skal have lov at printe :-D

Jeg har bare en Makerbot Replicator 2X der kan printe 0.1mm pr. lag i ABS plast.

Hvad Materiale og farver kan du få printet i? :-)

Sider: 1 2 3 »