Loading...
dk

Ny BMW M5 | Tesla Forum

cth
cth Apr 18

https://borsen.dk/nyheder/pleasure/bmw-m5-competition-er-625-hk-med-flojlshandsker

Nok låst artikel.

Det er uden tvivl en lækker bil 0-100 på 3 sek.

Men alene det at en standard model S er hurtigere eller lige så hurtigt til 100, gør vel casen lidt tung.

Man skal kunne lide "støjen".

Jeg er nok blevet for gammel. Men synes tiden er løbet fra den type biler.

2.3 mill... (testbil 2,8 mill).

Bliver vel efterhånden kun kørt af en bestemt befolkningsgruppe der reelt ikke har råd til den :-)

Forummets indlæg er redigeret af cth Apr 18
P85DK
P85DK Apr 18

M5 mistede desværre en del sjæl da de droppede stationcar og V10'eren. Stadig en fed bil, men RS6 er alt dominerende i det segment.

MartinPedersen
CTH, går ud fra din kommentar går på leasing. I min verden er forskellen på at låne og lease ikke særlig stor. Begge dele er en finansceringsmodel, med fordele og ulemper. Hvis fordelene ved leasing er større, end ved at låne, så skulle man være dum hvis man ikke gjorde det! - - P85dk, du har så ret, E60 og E61 M5 var en unik bil. De koster 3-400.000 i dag, jeg kigger ugentligt på del her i DK =) Hvorfor kan jeg i øvrigt ikke lave linje skift på dette forum?
Forummets indlæg er redigeret af MartinPedersen Apr 18
canel
canel Apr 18
Citat fra MartinPedersen  Hvorfor kan jeg i øvrigt ikke lave linje skift på dette forum?

tryk shift+enter 

P85DK
P85DK Apr 18

Hvis du finder en god E61 M5 Touring, så er det bare at købe, den bliver en klassiker. Mener den kun er lavet i 800 ex eller deromkring.