Nej, ikke det jeg kan se og det pudsige er at den er grå. Tidligere var den ifl. min hukommelse orange ligesom meddelelser, når der var en PM i indbakken.
Nej, ikke det jeg kan se og det pudsige er at den er grå. Tidligere var den ifl. min hukommelse orange ligesom meddelelser, når der var en PM i indbakken.
Nej, jeg kan ikke få det til at stemme. Jeg har ingen jeg ikke har svaret på. Derimod har jeg sendt 2, som der ikke er svaret tilbage på. Men det giver jo ikke nogen forklaring ift. det grå.1
Karl, helt enig. Har gravet lidt i det - jeg har 6 grå beskeder, og det er simpelthen beskeder sendt via chatmodulet, som ikke kan markeres som læste. Jeg undersøger lige om jeg ikke kan gøre et eller andet for at de kan markeres som læste. Orange er nye beskeder - ulæste BESKEDER
Hej Ken, Fint, det opklarer tingene for mig (og sikkert en del andre) og fint hvis du kan løse det - ellers lever vi sikkert med situationen, nu hvor der er forklaring og farvekoderne er klarlagt. Tak.
Hej Carl,
Jeg har fundet fejlen, som ligger i chats. Årsagen til at de står som ulæste, er at både afsender og modtager skal markere dem som læste, førend de forsvinder fra oversigten.. Hvor smart er det lige.
Jeg tror jeg laver et lille script på databasen, der markere alle chat beskeder som læst, så snart modtageren har læst den. Det må være sådan det skal fungere - ikke når begge har.
Hej Ken,
Tak for din fokus og engagemet på dette (lille) problem... - du har helt ret i at designet ikke var smart. Men efter din PM kan jeg kun sige - det virker perfekt. Orange med 1 - efter læsning blank... Super indsats for alle i Forum!
Har opdateret alle beskeder af typen chat og sat dem til værende "læst" - der hvor de iflg systemet var læst. Sætter et lille job op der markere dem som sådan en gang i timen, dermed skulle problemet være afhjulpet. Ændringen er lavet for alle på forum
Har lige testet, og man kan nu markere de "grå" beskeder som læst. Gå til din indbakke (Vis alle), tryk på Bulk - marker alt, og tryk marker alle som læst. Så fjernes de "grå" beskeder (chat meddelelser)
Jeg er forholdsvis ny på forum, men synes det er godt, gode indlæg og god tone :) Vil dig gerne ha en (anden) avatar på, men det kø'r ikke for mig - har prøvet via både Safari, IE, Chrome og Firefox - samme mystiske pop-up vindue som jeg ikke kan benytte til noget. Nogen som kan guide mig?
Pft - TorbenJ
Jeg har slået addblocker til for at undgå popups - mener det hjalp andre sidst problemet blev omtalt.
Hmmm, prøvede lige at up-loade billeder - det kan jeg heller ikke, har ikke uploadet noget tidligere, så min folder er tom, jeg får nogle ubrugelige dialogboxe men får ikke oprettet nogen folder eller lagt nogen billeder op. Er min profil "kommet forkert ud af sengen" da jeg oprettede den lige før jul?
@Torben: Du skal først lave et album, hvorefter du ved at klikke på markøren i hjørnet kan vælge at sætte billedet som avatar. (upload først til et album)
Tak for hjælpen Ken, nu ser alle dialogboxe mere normale ud, og de virker, så nu kan jeg både uploade billeder og vælge avatar :)