@PeterJ : Jeg håber dæleme du kun valgte at citere de relevante dele, ellers ..... Nårh, spøg til side : Når du får sådan et svævende svar fra SKAT, så er det min erfaring at så er det bare at klø på :-). Du skal sammenligne mit opstillede scenarie med følgende : I den lokale Føtex har de valgt at brand'e sig med en grøn profil. Derfor lader de opføre x antal ladestationer tilknyttet p-pladser, forbeholdt EL-biler. Pladserne er dermed tilgængelige for alle EL-biler, uanset ansættelsesforhold, hvilket selvsagt ikke udløser skattepligt, såfremt en ansat tilfældigvis kvalificerer sig. I dit tilfælde ville jeg hæfte mig ved formuleringen
Det er svært at svare klart på, men man kan jo søge at argumentere for en reklameværdi for virksomheden"
Det gør jeg - og sover roligt om natten
Den eneste knast jeg kan komme i tanke om, som følge af mit mangeårige virke som finansiel rådgiver, er såfremt pladsen okkuperes konstant af firmaets ejers køretøj. Men selv der vil der være en skelnen mellem hvorvidt firmaet er personligt ejet - eller i selskbasform.
Jeg ser frem til føljeton'ens videre forløb. Det er jo nærmest en slags julekalender :-)