Loading...
dk

Prisen på en ny TMS stiger voldsomt | Tesla Forum

Kristian70k
Kristian70k Oct 28 '21

Så kom der en stigning på igen.. 943.412.. det er da en sjat.. og en levering der hedder 12 måneder.. 

ODE90D
ODE90D Dec 5 '21

Og endnu en - men det er bare p.g.a. de nye afgifter. Så nu hedder den 958.516,-  i den skrabede udgave. Godt man bestilte i sommers inden det stak helt af. 

cth
cth Dec 5 '21

Man slipper vel ikke for afgiften hvis den leveres næste år.

ODE90D
ODE90D Dec 5 '21
Næppe - tænker de har taget det forbehold selvom, den skulle være leveret i 2021, og dermed til en lavere afgift. Det nåede de som bekendt ikke.
cth
cth Dec 6 '21

Som jeg husker det var der en del der bestilte model X og da den så blev forsinket til året efter måtte de så slippe afgift.

Måske man skulle have købt mere end en model S i 2020 :-)

Ser ud til at holde priserne... selv om det er en udbudspris.

https:///...amp;utm_campaign=CLM

mbk
mbk Dec 6 '21
Citat fra cth

Måske man skulle have købt mere end en model S i 2020 :-)

Der er ikke alle som har tjent penge på at spekulere i afgiftstigning på Tesla.

cth
cth Dec 6 '21

Nej det ved jeg... i slut 2015 var der forhandlere der købte stort ind.

da afgift så ikke steg nævneværdigt i 2016 tabte de stort.

Men nu er det heller ikke afgift der holder hånden under mit værditab.

Det (tror jeg) er det faktum at du ikke har kunnet få en S siden ... ja hvornår februar?

Samt at du ikke kan få en ny før sep. 2022 og så til 250.000kr. mere end jeg gav.

Springet fra 700.000 til 950.000 hægter rigtig mange af..trods alt.

Yes yes.. det er slet ikek samme bil, men 250.000 kr. er mange penge for rigtig mange ... både psykologisk og rent penge mæssigt.

Forummets indlæg er redigeret af cth Dec 6 '21
NoMoreICE
NoMoreICE Dec 10 '21

Og nu er prisen væk.

Priser og ekstraudstyr vil blive tilgængeligt, som leveringstidspunktet nærmer sig. Du får besked om at fuldføre din bestilling, når den endelige pris og ekstraudstyret offentliggøres.

NOELON
NOELON Dec 11 '21

Ja, ser ud til at der ikke kan bestilles/sælges S og X udenfor Nord Amerika

https://electrek.co/2021/12/10/tesla-stops-taking-model-s-x-orders-outside-north-america/

Kristian70k
Kristian70k Oct 12 '22
Hej - jeg bestilte en i juli 2021, og prisen gik fra 823.000 til 835.000 da klokken slog 24 den 31 januar.. grundet skatter og afgifter.. det sker også ændring til 2023.. er der en af jer der kan sige hvad prisen ændring jeg kan forvente?
cth
cth Oct 13 '22

Lidt over 1 mill for en LR model har jeg fået at vide hos tesla og læst et sted.

Det var dog i sommers...

fmm1000
fmm1000 Oct 13 '22

Alt tyder på, der kommer en båd til EU i november. Mon ikke der er Model S med, men måske kun Plaid. 

Arpe
Arpe Oct 13 '22

Helios Ray var ikke et Tesla skib. Men vi har set flere få Model S levering bekræftet denne vinter. 

Kristian70k
Kristian70k Oct 13 '22
Citat fra Arpe

Helios Ray var ikke et Tesla skib. Men vi har set flere få Model S levering bekræftet denne vinter. 

Hej - hvor kan man se det.. ved der er en del der har bestilt før mig (juli 2021) men det er så måske alligevel muligt at den kommer i år?
Arpe
Arpe Oct 13 '22

Inde på din Tesla bruger skulle du gerne have en forventet leveringsperiode. Se mere her:
https://driveteslacanada.ca/...id-spotted-in-china/

Kristian70k
Kristian70k Oct 13 '22

Nej der er ikke en forventet leverings dato :) men det haster heller ikke.. er ved at udskifte støddæmpere og bære arme på min model s... så den kan nappe op til 1 million kilometer.. 470.000 mangler der :) men når det nok ik inden den anden kommer :)

Sider: « 1 2 3 4