Loading...
dk

Ingen navigation | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Nov 4 '21

Det er simpelthen så underholdende at priserne på den samme reservedel hos Tesla kan svinge SÅ meget. Jeg troede de var godt op med det...

Men vi har vel alle prøvet at sætte en ældre USB stick i PC/MAC, og håbe på den kunne læses. Og ofte med ældre får man beskeden om at den ikke kunne læses, og om man vil initialisere og formatere den igen. Og så virker den lidt igen.

Det er det samme Tesla gør. En FDISK og se om den kan læses, kan den det, så har de et indbygget script på Tegra-kortet der kan reformatere NAVI-sd-kortet. Den partitionerer og formaterer kortet og så kan man være heldig med at det virker lidt igen.

Men det er nok lidt som at tisse i bukserne...

Janblikk
Janblikk Nov 6 '21

Hej igen
Har i den forløbne uge talt med både Tesla DK og skrevet til USA, hvorefter jeg blev kontaktet af dem og fik dem til at se på min sag igen. Så nu har de skrevet at de gerne vil give refusion på min tidligere udskiftning af skærm. 
Det betaler sig åbenbart at være lidt påholdende....
Venter nu på udbetalingen, før er den jo ikke helt hjemme.
/Jan

Gustavsfar
Gustavsfar Nov 8 '21

Har også lige fået besked om 2020.48.37.8. Bør man droppe den opdatering eller er problemet med navigationen løst nu?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Nov 8 '21
KimT
KimT Nov 8 '21

Det er da vist over 1 måned siden jeg fik den opdatering

tintin
tintin Nov 8 '21

Ditto her men om det var denne opdatering der var årsag til at jeg måtte skifte micro sd kort for at få min navigation tilbage ved jeg ikke

Gustavsfar
Gustavsfar Nov 8 '21

Afventer og hører nærmere

NOELON
NOELON Nov 8 '21

Har også haft 2020.48.37.8 i relativ lang tid (husker ikke datoen) og uden problemer.

HemligNemlig
HemligNemlig Nov 9 '21
Den fw hsr intet med navi issues at gøre, jeg har kørt den i meget lang tid og navi issues kom først fir nyligt.
Har i dag haft en ranger ude ig skifte sd kortet og nu spiller det igen :)
Gustavsfar
Gustavsfar Nov 9 '21

Tak for info. Jeg opdaterer senere i dag

Gustavsfar
Gustavsfar Nov 11 '21

Har nu opdateret uden problemer

Sider: « 1 2