Loading...
dk

Tesla app nedbrud og låste biler | Tesla Forum

cth
cth Nov 22 '21
Cubic
Cubic Nov 26 '21

Lidt mystisk, for man kan altid låse (låse op) sin Tesla med telefonen, eller retter appen på telefonen via chippen i telefonen, også selv om der ingen telefon forbindelse er.

Det de påstår er, at hvis man er uden mobildækning, kan man ikke kan køre i sin Tesla :), og skal afhentes af en "kranbil" og flyttes til et sted med mobildækning. :)  Arrrrrrh, den holder ikke helt vand.

Seppe
Seppe Nov 27 '21

Problmet er der vel hvis man på ene eller anden måde er blevet logget ud af appen, så kunne man vel ikke logge ind?

CaptainChaos
CaptainChaos Nov 27 '21
Citat fra Seppe

Problmet er der vel hvis man på ene eller anden måde er blevet logget ud af appen, så kunne man vel ikke logge ind?

Så er det godt at man fik 2 nøglekort med, da man fik udleveret bilen så man kan bruge...
Seppe
Seppe Nov 28 '21

Ja bestemt, det var hellre ikke brok, det var barrer en konstatering af hvad problemet nok har været. For som Cubic skriverier så er dette ko ikke nødvendigt med neteadgang for at bruger mobilnøglen, men man skal være logget ind i appen så vidt jeg forstår.

Cubic
Cubic Nov 29 '21
Citat fra Seppe

Ja bestemt, det var hellre ikke brok, det var barrer en konstatering af hvad problemet nok har været. For som Cubic skriverier så er dette ko ikke nødvendigt med neteadgang for at bruger mobilnøglen, men man skal være logget ind i appen så vidt jeg forstår.

Jeg ved ikke engang om man skal være logget ind, men en god pointe.

Hvis man ikke tager det seriøst med sit login, som mange Apple bruger ikke gør, så beder man selv om problemer :)

Vi ved jo hvor træls det er, at stå ved kassen i Bilka D.23 Dec, og har glemt sin pinkode til Dankortet :(

Der er en chip i moderne telefoner, som Tesla`en bruger til at låse sig op med, og den er lidt magen til den der sidder på kortet.

Forummets indlæg er redigeret af Cubic Nov 29 '21