Loading...
dk

Anmodning om 8 GB eMMC-refusion | Tesla Forum

SteffenFabrin
SteffenFabrin Dec 22 '21

Jeg har fået mulighed for at søge refusion for en udgift til udskiftning af eMMC / skærm på vores Tesla Model S fra 2015. Jeg udfyldte i april 2021 og fik efter lang tid svaret: "Nej". Da jeg bad om en forklaring og begrundelse, blev jeg ignoreret indtil de længe efter bad mig søge igen. Det skal siges at jeg opfylder betingelserne de har opstillet.

Jeg gjorde som de bad om, og søgte igen. Siden har de ignoreret mig, også de 2 opfølgende forespørgsler på hvor langt de er.

Er jeg den eneste der bliver ignoreret af Tesla i denne sag?

SuneH
SuneH Dec 22 '21

Jeg søgte via den blanket man fik tilsendt og fik pengene uden problemer et par måneder senere. Jeg havde fået den udskiftet hos Tesla. Jeg kunne forestille mig, at hvis man havde fået den skiftet hos en anden udbyder, at de så måske ville prøve at sno sig uden om.

NOELON
NOELON Dec 22 '21

Jeg fik min skiftet af Hinnerup og har fået pengene retur fra Tesla efter nogle måneder.

SteffenFabrin
SteffenFabrin Dec 22 '21
Pokkers! Der kan være jeg er i bad stading efter at jeg har bedt dem om nyt batteri
JCBX
JCBX Dec 27 '21

Jeg fik det refunderet unden issues 

Tesla henvendte sig selv til mig 

har du selv haft udgiften ? i så fald du ikke var ejer eller afholdt udgiften er der ingen refusion til dig 

eller hvis du valgte at få MCU2 .. så er der ingen refusion 

kun MCU1 med eMMC , Tegrakort får refusion af Tegra udgiften

SteffenFabrin
SteffenFabrin Dec 28 '21
Citat fra JCBX

Jeg fik det refunderet unden issues 

Tesla henvendte sig selv til mig 

har du selv haft udgiften ? i så fald du ikke var ejer eller afholdt udgiften er der ingen refusion til dig 

eller hvis du valgte at få MCU2 .. så er der ingen refusion 

kun MCU1 med eMMC , Tegrakort får refusion af Tegra udgiften

Jeg betalte selv, og fik det gjort ved Hinnerup Auto.

TJ1
TJ1 Dec 31 '21

jeg har fået min skiftet hos tesla for et halvt år siden til ca. 2500 kr. 

Er det muligt at søge den refunderet ?

Jeg kan ikke helt gennemskue betingelser eller om vi er i de grimme tider med ca 25.000 kr udgiften...