Syntes lige jeg ville lave en tråd som berører det positive ved OS 11. Byd gerne ind :-) Godt nytår til alle!
Syntes lige jeg ville lave en tråd som berører det positive ved OS 11. Byd gerne ind :-) Godt nytår til alle!
Sentry optagelser viser en rød prik hvor i optagelsen der reelt er noget..
Måske har jeg bare brugt det forkert før.
Men synes altid der var en længere optagelse og ingenting på den eller det var et eller andet sted i den 4 min lange optagelse.
Sådan har det været i lang tid, men nu kan man se sentry mode "live" fra sin telefon, det er meget smartSentry optagelser viser en rød prik hvor i optagelsen der reelt er noget..
Måske har jeg bare brugt det forkert før.
Men synes altid der var en længere optagelse og ingenting på den eller det var et eller andet sted i den 4 min lange optagelse.
Man skal have den sidste nye udgave af Tesla appen for at det virker.
Så er det under” Sikkerhed”
Måske jeg har misset noget, men jeg har kigget efter flere gange både i bilen og i appen, uden held :(
Korrekt, sidste app udgave, mobiladgang (så vidt jeg husker advarer den selv om dette?) og Sentry mode skal være aktiv. Så kan man under sikkerhed vælge live view og skifte mellem de 4 kameravinkler
Ja det er rigtigt Premium Connectivity, den vidste jeg ikke. Bummert fra min side :)
@kleine100. Yeps Gratis er godt. :)