asgcare spørger jo ikke om meget...er spild af tid.
Har talt med sønderjyske direkte
Du kommer ikke ind uden resten af dine forsikringer elelr minimum indbo
asgcare spørger jo ikke om meget...er spild af tid.
Har talt med sønderjyske direkte
Du kommer ikke ind uden resten af dine forsikringer elelr minimum indbo
At spare 3500 kr er ikke spild af tid :), eller rettere ikke for mig. :-)
Jeg gik bare ind på Asg`s hjemmeside og bestilte der, samme aften var det hele overført :-)
nåee.. ok gennem dem.
jeg er med tak...
Men har bestilt generelt tilbud på det hele via sønderjyske.. så må vi se.
Det må jo så være ASG care man skal slås med ved evt. skader.
Ved ikke rigtig om de er nemme eller ikke.
nåee.. ok gennem dem. jeg er med tak...
Men har bestilt generelt tilbud på det hele via sønderjyske.. så må vi se.
Det må jo så være ASG care man skal slås med ved evt. skader.
Du får ikke ASG pris, på et tilbud bestilt gennem Sønderjyske.
ASG har ingen forsikring selv, de er kun formidlere af Sønderjyske.
Så du skal kun tale med ASG ifb. med tegning. Skader eller lign. kører direkte mellem dig og Sønderjyske
Tak og done
Sjovt de har et nypris interval på 500-750.000 og så et krav om GPS ved nyværdi over 700.000kr.
Men ingen steder at oplyse nyværdi.
Håber de bare kigger på nyværdi 695.000kr. ud fra standard tabeller.
Nå men GPS tænker jeg ikke de vil håndhæve når det er en Tesla?
Jeg ringede til sønderjyske for at høre om det kunne svare sig at samle det hele der.Det var ikke det jeg mente....
jeg mente at man da bare kunne ringe direkte til sønderjyske.
men fik i bilforsikring uden at flytte resten af jeres forsikringer?
Overvejer også ASG Care i stedet for Tryg gruppeforsikring, de har dog vist ikke nogen dækning af "bilka buler"?
Så er vi i gang...
Er GPS ikke altid aktiveret i en Tesla?
-----------------------------------------------------------
Der er klausul vedr. GPS i din police – denne kan du se bort fra, da vi accepterer Teslas egen.
Det er en betingelse for dækning af tyveri af bilen og skade som følge af tyveri, at Tesla’s GPS er aktiveret.
Det er sådan set underordnet, hvis de vil have den, så tager de den. Min svigerfars blev taget med både forsikrings GPS og selvfølgelig Teslas egen. Forsvandt som duk for solen fra egen carport.
Er det ikke bare selvrisiko dækningen?Overvejer også ASG Care i stedet for Tryg gruppeforsikring, de har dog vist ikke nogen dækning af "bilka buler"?
Det er sådan set underordnet, hvis de vil have den, så tager de den. Min svigerfars blev taget med både forsikrings GPS og selvfølgelig Teslas egen. Forsvandt som duk for solen fra egen carport.
-----------------------------
Ja det husker jeg tydeligt da du skrev det.
Den blev aldrig fundet?
Er også sket her på vejen, bare ikke en tesla men anden dyr bil.
Men bare forsikring dækker.
Ville jo være noget møj hvis man var kommet til at slå GPS fra.
I en Tesla er det vel blot det indbyggede simkort der er GPS'en eller hvad?
I så fald har de nogle minutter til at gemme den af vejen, for forbindelsen virker aldrig i starten :-)
Bilka buler er ikke dækket specielt.
Med selvrisikodækning vil Sønderjysk Forsikring ikke opkræve selvrisiko ved følgende skader: • Skader på bilens spejlglas, spejlhus og lygteglas. • Ved tyveri, tyveriforsøg, røveri samt følgeskader efter dette. • Ved hærværk, brand, eksplosion og lynnedslag. • Ved nedstyrtning af genstande på bilen. • Ved påkørsel af klovbærende dyr, som fx rådyr. Såfremt der sker skade på frontrude, panoramaglastag eller bagrude, og dette kræver en udskiftning, vil du dog blive opkrævet kr. 1.200 (2020) i selvrisiko.
Når forsikringen er udbetalt, så ejer forsikringsselskabet bilen og så hører du ikke mere om den, men jeg tror ikke den er fundet - og ja, det kan se for alle biler. Så lige at der blev stjålet en ny BMW X1 hybrid med 120 hk på en nabovej - jeg går ud fra at straffen for at stjæle en bil er nogenlunde den samme uanset værdien af bilen, så hvis jeg skulle gøre mig skyldig i den form for kriminalitet, så ville jeg sgu' ikke stjæle en BMW X1 hybrid.
Så gik den ikke længere...
Min model S steg lige fra 6700 til 8500kr i sønderjyske.
havde den lidt over 1 år...
De har sendt stigninger ud til alle.
Inflations undskyldning...selvfølgelig :-(
Men nok stadig ikke muligt at finde billigere...