Jeg håber da han KIGGER fremover i stedet for at LYTTE. Børn på cykler larmer sjældent mere end en Tesla.
Han havde ikke hørt mig komme.
Jeg håber da han KIGGER fremover i stedet for at LYTTE. Børn på cykler larmer sjældent mere end en Tesla.
Han havde ikke hørt mig komme.
Elkjærs lakcenter (lakexperten) i kastrup, lige bag Tesla har lavet mange Tesla lakarbejder.
Hentede min sorte på "skadestuen" efter den var blevet påkørt af politiet, og var glad indtil solen kom frem. og det var tydelig at den nye dør ikke flugtere med bag døren, den gabte 2 mm midt på døren :( Det var en ommer, de havde skiftet for døren men ikke bagdøren den var "bare" malet.
Så jeg tjekkede loggen på den og så at der var kørt ca. 5 km med et energi forbrug på mellem 400 og 600w/km for de 5 km de havde haft den(mit plejer at ligge på under 200), og mens de havde haft den var der også kommet en afskrabning i fronten som også blev rettet.
Så nu skal den tilbage på "skadestuen" og laves om :(.
@Comeback DAS i Rødovre?
Har min stående hos dem i øjeblikket. De skal lave en forsikringsskade til 80.000 DKK! Så håber de laver et ordentligt stykke arbejde.
Hvor irriterende! De er nok ikke klar over at ejeren kan se om de har kørt i vognen.
@Comeback: Da jeg i tidernes morgen havde min bil ude hos "skadestuen", kunne jeg også se på min dataopsamling, at der havde været et par voldsomme accellerationer ude på Slotsherrensvej - hvor hastigheden lå KLART over det tilladte. Det selvom bilen kun skulle fra "skadestuen" til naboen som er maler - så blev der alligevel kørt en omvej på 5 km.
når den er på skadestuen kan man ikke sætte den i "valet parking mode" for så kan de ikke komme i frunken :(
Tror desværre det sker tit at unge på værkstederne lige er ude og brænde bilerne af. Typisk er det jo dem som får "æren" af at flytte bilen fra et sted til et andet.
Havde en oplevelse med service af en tidligere bil, hvor jeg kunne se at der var kørt omkring 25 km og benzinforbruget var unaturligt højt. Desværre var motoren også medtaget af besøget, men svært at bevise at de har "mishandlet" bilen. Her skulle bilen slet ikke ud og køre, men de skulle jo have en testtur som de sagde :-(
For en del år siden, før GPS trackere i biler var endnu mere ukendt end det er i dag, havde jeg også monteret én i en bil der skulle have lavet rust på et værksted (en billig cabriolet). Jeg havde sat et geofence op på den så jeg ville få en SMS hvis den kom udenfor værkstedets grund. Og det kom den. Kørte et par kilometer, hvor den nåede over 100 km/t (på landevejen). De nægtede at have kørt i den. Det værksted har jeg ikke besøgt igen.
Hvis Tesla'en skal afleveres til nogen, der ikke er et Tesla SC, skal man måske lige gøre dem opmærksom på at der altså er GPS i bilen, så de bedes venligst ikke tage en tur i den.
Ja, der mangler vel bare Rottweileren med tendens til køresyge på passagersædet for at fuldende beskyttelsen.
Selv tager jeg altid rattet med når jeg afleverer bilen til service.
Mvh L@rs :-)