Øv hvor træls. Du burde kunne ringe til dem på 898 869 84
Jeg fik et tilsvarende problem løst hos Autoskadestuen. De var nødt til at lægge bagsæderne ned, kravle ind i bagagerummet, afmontere bagklappens beklædning og udløse låsen manuelt.
Har prøvet dette nummer, men de kan ikke hjælpe. Ham jeg snakkede med (som ikke kunne Dansk) sagde dog jeg kunne skrive til service center via den sms jeg modtog.Øv hvor træls. Du burde kunne ringe til dem på 898 869 84
Ja, jeg har set et par videoer om det og de fortæller samstemmende at man skal være to om det for ellers risikerer man at ødelægge ledninger.Jeg fik et tilsvarende problem løst hos Autoskadestuen. De var nødt til at lægge bagsæderne ned, kravle ind i bagagerummet, afmontere bagklappens beklædning og udløse låsen manuelt.
@burns Den besked jeg fik af en ranger var : De har modtaget et parti motoriserede cylinder, som har en defekt ( Noget med en manglende o-ring ) og den skal skiftes på garanti.
Ja det er en periodisk fejl som er afhængig af udefrakommende vand, så de ved hvad problemet er, og skal bare hoste op med en ny. :). Ellers sender vi Putin efter dem. :o(