Geografisk markering af Teslaer model S i DK fordelt på postnumre pr. 25.12.2014
Google placerer 2791 med Ullerup som punkt, så det må være postdistriktets centrum
Har opdateret kortet med Kaj's fantastiske arbejde med at hente og fordele TMS efter postnummer, og har lavet et kort på Google Maps, som jeg har lagt i menuen under "Kort"
@Larsen: Så vidt jeg ved er det Google der placerer markører udfra det postnummer, som Kajakaj har lagt bilerne ind i - eller rettere antallet af biler. Selv bor jeg i Bjæverskov, og markøren er sat midt i byen, der hvor google altid markerer når man vælger Bjæverskov, så mon ikke det bare er en tilfældighed - eller der hvor Kajakaj selv bor?
Se f.eks i Faxe - der er 5 biler hjemhørende - og nok ikke alle på Bryggeriet..
Pinden er sat af Google Earth når man søger postnr., så det er ikke noget med 1.ste levering. Enig - man skal ikke kunne se den eksakte adresse, og den kender jeg heller ikke. Antal på markøren angiver blot det antal der er registreret under det postnr.
Google placerer postnr i centrum af postdistriktet og ikke efter hvor posthuset ligger, så det er nogle steder midt i en sø, skov eller langt fra den by postnummeret hører til.
Hej Ken. Det link du sendte mig, kan jeg ikke få lov til at oploade filer i. Jeg har selv oprettet denne, som virker - sikkert fordi jeg selv står som ejer. Vil du rette Teslaforum til at hente dette link.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zKDT_JR5s8Cg.kt68Q55YswtY
39 nye Teslaer på 2 uger, det går hurtigt, mon ikke vi runder 1.500 indregistrerede Tesla'er inden året er omme?
Jeg tænker med nye modeller, og den mulige afgift fra 2016, som endnu ikke er afklaret.
Man må sige at postnummer Hinnerup er pænt repræsenteret med 6 stk. Omkring Århus er det det næsthøjeste antal kun overgået af selve Århus med 7 styk.
/Martin