Loading...
dk

Problemer med Linkmytesla | Tesla Forum

Ledsager
Ledsager Apr 19

Efter at Tesla i følge Linkmytesla har ændret i deres software, skal man selv ind og lave koder til sin Linkmytesla konto, når den jævnligt skal fornyes.

Jeg har downloadet den app der skulle generere en kode (Auth for Tesla),men kan ikke få det til at virke. Er der andre der har erfaringer med det?

Fornyelsen spørger efter min bils navn. Og hvad mon det kan være. Har også forsøgt at henvende mig til Mikkel som står for appen, men får ikke svar.

canel
canel Apr 19

bilens navn står på skærmen. du har selv givet den det!

Ice2EV
Ice2EV Apr 19

Uden at være det store geni på teknik.

Kunne det være det du selv har kaldt vognen? Vores hedder El Rakettos........og ja jeg ved udmærket at det ikke hedder rakettos på spansk. Men det var lidt sjovt, for en med meget flad humor.

Ledsager
Ledsager Apr 20

På bilens skærm? @canel

PeterE
PeterE Apr 20
Bilens navn står også øverst i appen - min hedder AY27627 (og ja, det har jeg selv fundet på…)  - se evt her:

Ledsager
Ledsager Apr 20

Tak for hjælpen. Det hjælper desværre ikke at indtaste navnet.

Gronhund
Gronhund Apr 26

OBS: Jeg fik det til at virke i dag, uden jeg har lavet noget om, ud over at jeg indtastede bil navn (som jeg ikke tror har gjort nogen forskel).

Samme problem her. Jeg kan heller ikke få det til at virke siden for omkring 2 uger siden, hverken med Android apps eller IOS apps. Det har tidligere virket (også med de nye koder fra en ekstern app).

Der er ikke nogen respons fra Mikkel, der har lavet LinkMyTesla!

Forummets indlæg er redigeret af Gronhund Apr 26
Ledsager
Ledsager Apr 29

Meget ærgerligt. Har lige fornyet abonnementet og har brug for de gamle data ud over at jeg kommer til at savne de nye. Tænker at lave en backup i Excel.