Loading...
dk

Tur til Norge | Tesla Forum

selsoe
selsoe May 2
Citat fra cth

Brobizz? Skal man blot have en dansk brobizz og nr. plade reg. der, for at køre rundt i Norge?

Næppe vel?

Jo, det stemmer.

KimT
KimT May 3

Så er det jo godt at de udfaser den fysiske brobizz og et gået over til pay-by-plate her i DK. Det koster vel 200kr i dag hvis man vil have en fysik brobizz (fik mail om det tilbage i jun. '21 da min "var ved at løbe tør for batteri)

PeterE
PeterE May 3
Citat fra KimT

Så er det jo godt at de udfaser den fysiske brobizz og et gået over til pay-by-plate her i DK. Det koster vel 200kr i dag hvis man vil have en fysik brobizz (fik mail om det tilbage i jun. '21 da min "var ved at løbe tør for batteri)

Ja, det er vanvittigt smart - at jeg så ikke helt har forstået hvordan jeg jonglere imellem firma- og privatbetalt 'overfart' det er noget helt andet. Det er der nok en løsning på. 

Bianco
Bianco May 3
Citat fra KimT

.. en fysik brobizz (fik mail om det tilbage i jun. '21 da min "var ved at løbe tør for batteri)

Det er muligt at skifte batteri på en brobizz - det er ikke kønt, men det er muligt. 

PeterE
PeterE May 3
Citat fra Bianco
Citat fra KimT

.. en fysik brobizz (fik mail om det tilbage i jun. '21 da min "var ved at løbe tør for batteri)

Det er muligt at skifte batteri på en brobizz - det er ikke kønt, men det er muligt. 

De bytter dem ved betalingsanlægget når de løber tør for batteri - du får bare en ny. Ikke så bæredygtigt, men det virker. 

Hov, tilbage på sporet - @MOS skal til Norge, og det bør alt det her jo handle om. Beklager. 

Forummets indlæg er redigeret af PeterE May 3
jramskov
jramskov May 3

Måske bliver der mere pres på super chargerne:

Forummets indlæg er redigeret af jramskov May 3
Sider: « 1 2