Loading...
dk

Ombytning af batteri - pris? | Tesla Forum

fmm1000
fmm1000 Aug 4

Fedt. Det er da billigt så. Det skal jeg da have. Troede det kostede flere tusinde kroner og krævede løbende abonnement. 
1. Hvis jeg køber de dele P85DK (fedt brugernavn for øvrigt) linker til, er det så kvalitetsdelene, for jeg gider ikke spare nogle 100 kroner, når det er så billigt. 
​2. Sidder dimsen på obd-porten på en model S så hele tiden skjult bag et plastikpanel, så det hele køres trådløst?. Er ikke meget for en masse løse ledninger i bilen. 

Min bil er fra midt 2015.

P85DK
P85DK Aug 4

:-) Det er dette kabel og præcis denne ODB jeg bruger og aldrig haft nogle problemer.

Kabel til Model S/X op til 09/2015 

Kabel til Model S/X fra 09/2015 og frem

ODB

Jeg sætter den kun på når jeg skal aflæse, den sidder ikke hele tiden. Men du kan fint lade den sidde mens du bruger bilen. Blandt andet kan du aflæse max ampere trukket under fuld acceleration, kW smidt fra batteriet, kW til front motor, kW til bagmotor. Batteri temperatur etc etc etc.

fmm1000
fmm1000 Aug 4

Crab. Min bil er fra 09-15. Så kan det nok være begge to.

P85DK
P85DK Aug 5

Hiv hylden under skærmen ned og find kablet og tag et billedet af stikket så man kan se de forskelle tabs i det, så kan vi se om det er det gamle eller nye der passer. En September bil i Danmark er nok en Juni bil i USA, men tag et billede ...

Sider: « 1 2 3