Loading...
dk

Ny gummi-pakning til bagagerum ('19) | Tesla Forum

AgentP
AgentP Oct 5 '22

En skævt monteret kofanger fra fabrikken i '19 har vist sig at være en saga, der ikke slutter. Bagagerummet svømmer i vand.

Kan man købe en ny/større gummiliste/pakning til bagagerummet?

Sagaen: Bagklappen bankede mod kofangeren, så begge dele blev ødelagt. Mobile Service justerede låse-beslaget til bagklappen for et års tid siden, så begyndte der at komme vand ind. Kofangeren blev skiftet (og bagklap lakeret) af CrashPoint i Århus i sidste måned, og så burde alt være perfekt. Men der kom stadig vand ind. Så vi var i Århus i går igen, for at få bagklappen justeret. Her til morgen er det nærmest et akavarium i brønden. Så det virkede ikke.

Jeg orker ikke rigtigt en tur til Århus igen, da det er milimeter det handler om, før bagklappen igen slår ned i kofangeren. Så er jeg ligesom slået tilbage til start.

Så jeg tænkte om der fx findes en after-market gummiliste, der lukker bedre.

Forummets indlæg er redigeret af AgentP Oct 5 '22
Ice2EV
Ice2EV Oct 5 '22

Pisse træls! Det skal bare kunne ordnes..... Havde selv badekar på et tidspunkt, men ikke siden, tilskriver vi havde en indkøbspose hank i klemme. Så det er dælme minimalt hvad der skal til.

Men kunne du måske nøjes med at sætte en selvklæbende vindues/dør gummiliste på selve klappen, som så sidder nøjagtigt der hvor gummilisten slutte til bagklap.

Evt tegn med kridt og skyld med vandslange, og se om hvor det forsvinder, så du kan se hvor den er utæt.

CanEl
CanEl Oct 5 '22

det er før ordnet med lidt skumliste under gummilisten hvor den er utæt.

tesla ordnede vores gummiliste ved sidespejl på den måde.