Den er nævnt i en anden tråd, men nu får den sin egen.
Det ser ud som om der kun er støbt sokler til 18 stk. da den længst til højre kun er tilgængelig fra den ene side, og derfor er der kun 2 stander.
Her et billede fra i dag
Gad vide om de så lukker den gamle ved Elvis-huset? De kommer jo til at ligge næsten op af hinanden..
De har jo heller ikke nedlagt den gamle i Rødekro, selv om der blev bygget nye 50 meter derfra.
/Martin
Det er vel også fint med lidt redundans. Hvis alle ladere er optaget på en travl dag, så er der nogle flere henne rundt om hjørnet.
De har jo heller ikke nedlagt den gamle i Rødekro, selv om der blev bygget nye 50 meter derfra.
/Martin
Nu byggede de jo kun 8 stander ved Sunset, så det gav vel ingen mening at lukke de ekstisterende 8 ved Shell.
Men må se hvad der sker hvis de bygger på den anden side af motorvejen - Egevej 2 - som det står nævnt her : http://www.teslaforum.dk/forum/topic/7567?page=6#post-125472
Mon ikke det koster mere at nedlægge den gamle end bare at lade den være?
Tænker at en stor andel af anlægsomkostninger er tilslutning til elnettet. Og jeg tvivler på at Tesla får tilslutningsbidraget tilbage når de lukker en ladestation.
Mon ikke også begge nok skal blive brugt med alle de nye elbiler der kommer på vejene?
Det giver god mening hvis de lader de gamle ladere ved Memphis Mansion stå så ældre S/X uden CCS opgradering stadig kan lade ved Randers.
Tror nu de fleste gamle Teslaer har fået eller snart får CcS upgrade efterhånden som der kommer flere og flere ccs only ladestationer.
det er længe siden, jeg har været på de 2 SUC, så jeg ved ikke om de er opgraderet til standere med 2 kabler.
sidst jeg var i midelfart var der 4 nye standere med CCS, og 8 standere med type 2 stik.