Loading...
dk

Ny SuC ved Randers Storcenter | Tesla Forum

KimT
KimT Oct 24 '22

Den er nævnt i en anden tråd, men nu får den sin egen.

Det ser ud som om der kun er støbt sokler til 18 stk. da den længst til højre kun er tilgængelig fra den ene side, og derfor er der kun 2 stander.

 

Her et billede fra i dag

jpx
jpx Oct 26 '22

Gad vide om de så lukker den gamle ved Elvis-huset? De kommer jo til at ligge næsten op af hinanden.. 

MOS
MOS Oct 26 '22

Mon ikke det koster mere at nedlægge den gamle end bare at lade den være?

Kiefer
Kiefer Oct 26 '22

De har jo heller ikke nedlagt den gamle i Rødekro, selv om der blev bygget nye 50 meter derfra.

/Martin

MOS
MOS Oct 26 '22

Det er vel også fint med lidt redundans. Hvis alle ladere er optaget på en travl dag, så er der nogle flere henne rundt om hjørnet.

KimT
KimT Oct 26 '22
Citat fra Kiefer

De har jo heller ikke nedlagt den gamle i Rødekro, selv om der blev bygget nye 50 meter derfra.

/Martin

Nu byggede de jo kun 8 stander ved Sunset, så det gav vel ingen mening at lukke de ekstisterende 8 ved Shell.

Men må se hvad der sker hvis de bygger på den anden side af motorvejen - Egevej 2 - som det står nævnt her : http://www.teslaforum.dk/forum/topic/7567?page=6#post-125472

Bianco
Bianco Oct 26 '22


 

Citat fra MOS

Mon ikke det koster mere at nedlægge den gamle end bare at lade den være?

Tænker at en stor andel af anlægsomkostninger er tilslutning til elnettet. Og jeg tvivler på at Tesla får tilslutningsbidraget tilbage når de lukker en ladestation.  

jramskov
jramskov Oct 26 '22

Mon ikke også begge nok skal blive brugt med alle de nye elbiler der kommer på vejene?

CanEl
CanEl Oct 26 '22

men det må jo medføre at de skal understøtte CCS.
er der det på de 2 steder?

fmm1000
fmm1000 Oct 26 '22

Ja. Den nye bliver kun CCS og de gamle har allerede CCS.

bskaarup
bskaarup Oct 27 '22

Det giver god mening hvis de lader de gamle ladere ved Memphis Mansion stå så ældre S/X uden CCS opgradering stadig kan lade ved Randers.

Forummets indlæg er redigeret af bskaarup Oct 27 '22
fmm1000
fmm1000 Oct 27 '22

Tror nu de fleste gamle Teslaer har fået eller snart får CcS upgrade efterhånden som der kommer flere og flere ccs only ladestationer.

jramskov
jramskov Oct 27 '22

Mener da bestemt at alle SuC'ere forlængst har fået CCS stik.

CanEl
CanEl Oct 27 '22

det er længe siden, jeg har været på de 2 SUC, så jeg ved ikke om de er opgraderet til standere med 2 kabler.

sidst jeg var i midelfart var der 4 nye standere med CCS, og 8 standere med type 2 stik.

jramskov
jramskov Oct 28 '22

Det er lang tid siden du har været der så :)

KimT
KimT Oct 31 '22

Dagens billede - der er ikke sket det store :

KimT
KimT Nov 9 '22

Dagens billede - de har kun monteret 16

 

KimT
KimT Nov 16 '22

Dagens billede. Afspærring fjernet, men ting er stadig pakket ind

 

 

Forummets indlæg er redigeret af KimT Nov 16 '22