Hvis ikke man har SuC abb så betaler man fuld pris. Medmindre de har ændet noget siden jeg opladte?
Jeg er ret sikker på, at prisen er sat ned siden d. 5/11.
@ankjaers og @cth: Siger i at alle, inklusiv Tesla ejere betaler den høje pris ved ladning, medmindre man har betalt for medlemskab?
Som jeg har forstået det er betaling for medlemskab kun relevant for alle andre end os der kører Tesla?
Hvis du lader med en Ikke-Tesla betaler du en højere pris for opladning med mindre du betaler 99kr/md for at få samme pris som Tesla ejere. Her prisen i Ikast set i app'en via "Charge You Non-Tesla" - priser med og uden medlemsskab.
De billige priser er de samme man kan se på skærmen i sin Tesla. Så JA - medlemsskab er kun relevant hvis man lader en ikke-Tesla
Ejer man en Tesla har man "medlemskab" og lader til de lave priser.
De danske SuC priser har fået et godt nøk ned for nylig, så man kan ikke sammenligne med priserne på opladninger for nogle uger siden. Men priserne i bla. Tyskland ligger stadig noget højere end de danske.
Senest jeg brugte Tesla lader var 28/10.
Pris 5.45 pr. KwH siger faktura i min app. (4.36 står der men + moms).
Samme pris på de forrige i oktober måned.
Så det i siger er at det nu er faldet til 3.25 til 3.65 ?
Ja, de er skiftet til differentierede priser, i hvert fald nogen steder. Dvs. prisen er højere i peak belastnings perioder - i stil med spotprisen på el. Jeg tror vi skal forvente at priserne skifter oftere end de tidligere har gjort.