Jeg har lige været på telefonen med kundeservice. Det kunne virkelig tyde på at jeg har samme problem. Kundeservice kunne heller ikke forbinde sig med ladeboksen (offline) og har eskaleret sagen internt. Jeg bliver nok kontaktet de kommende dage omkring hvad der kommer til at ske.
Det sjove er at ham jeg talte med fra kundeservice mente, at jeg slet ikke ville kunne lade bilen hvis ladeboksen er offline. Det virkede jo ganske fint i næsten 2 måneder uden nogen fejl fra ladeboksen. Det var han meget overrasket over.
Kundeservicen kunne ikke lige svare på hvad der sker med de manglende registreringer ift. refusion. Det håber jeg man finder en løsning på. Heldigvis har jeg en logger kørende så jeg kan give et kvalificeret bud, men den viser ikke ladetab eller forbrug til pre-conditioning mens bilen er tilsluttet. Så har jeg også en strømtæller foran ladeboksen, men den aflæser jeg ikke på månedsbasis...
Mit forbrug kommer dog ikke engang i nærheden af de 1200 kWh du har.
Din oplevelse mht SIM-kortet er da også ret spændende. Det lader lidt til at de ikke helt har styr på deres aftaler.
Fedt at de selv bruger elbiler nu. Det er nu også det rigtige signal at sende til deres kunder.
EDIT: Jeg har ikke frikøbt ladeboksen. Den er fortsat ejet af E.On. Det er måske også godt sådan, fordi så skal de jo supporte den (free of charge).