https://europe.autonews.com/automakers/tesla-said-start-output-cheaper-ev-next-year
Låst artikel medmindre man opretter gratis bruger.
Her er det vigtigste. resten af artikel er mere historisk kendt viden.:
https://europe.autonews.com/automakers/tesla-said-start-output-cheaper-ev-next-year
Låst artikel medmindre man opretter gratis bruger.
Her er det vigtigste. resten af artikel er mere historisk kendt viden.:
Låst artikel.
Kan du afsløre de vigtigste konklusioner (udover at Model 2 måske kommer i midt 2025)?
Tænker det lyder fedt at de kigger i retning af Crossover fremfor en lav model.
Y sælger i hobetal bedre end 3. Så det virker som et smart valg.
Lad os bare håbe den ikke bliver over-kompleks at bygge (cybertruck), for ellers bliver det vel først i '27 eller '28.
Det lyder ellers som "cybertruck like" som noget skidt.
Den er altså ikke for pæn. Det er lidt ligesom "man ikke vil findes død i en Multipla" niveau af grimhed.
Den er altså ikke for pæn. Det er lidt ligesom "man ikke vil findes død i en Multipla" niveau af grimhed.
Nu bliver det farligt :-) Det er jo ikke fordi Tesla er kendt for at lave pæne biler ...
Nu bliver det farligt :-) Det er jo ikke fordi Tesla er kendt for at lave pæne biler ...
Det er jo lidt afhængig af hvem der kigger. Nogen er til moderen, andre til datteren. Og så er der nogen der svinger begge veje ;-)
Eks synes jeg da en model S ser mega godt ud også selvom den efterhånden er gammel i gårde.
Model 3 kan jeg egentlig også godt lide, bortset fra ret for fra.
X har jeg aldrig rigtig været varm på, bagdøre er et unødvendigt lsd trip påfund, og har kostet kassen at få til at virke på hver eneste vogn.
Y synes jeg faktisk lidt ligesom 3, bortset fra ret forfra, så er den helt fin.
Men vil vedkende VAG gruppen har altså de bedste designere, ligesom deres PR gruppe dælme kan noget, uden at have en dart at have det i.
Det er jo lidt afhængig af hvem der kigger.
Nu har jeg adrig rigtig været til SUV Coupe designet, så der ryger X og Y med det samme. Hvis Tesla havde lavet deres SUV's i ægte SUV stil som Range Rover, så havde jeg også været på.
Der er gode takter i Model S, men Franz er bare stoppet før det blev rigtig godt. Det er ikke svært at se han kommer fra Mazda, Teslas designsprog er bare meget montana kedeligt. Og at de ikke har lavet en stationcar version fatter jeg ikke, de ville som minimum fordoble antal solgte Model S, og de har en pæn profit på dem.
Med så dygtige ingeniører som Tesla har, hvor de har fået alt pakket godt væk, så der er luft/baggageplads over alt, så har designerne jo bogstaveligt mere plads til at lave hvad de vil end de nogensinde har haft før.
Jeg havde gerne set en Fisker Karma med Model S interiør og teknologi - det ville have været en sikker klassiker. Lige så ringe Fisker er til at køre en forretning og lave interiør design lige så god er han til det eksterne design. Og så skulle Tesla også lige have lavet Cab og Stationcar versionenerne ;-) Karma'en har små 16 cm længere akselafstand end Model S, det kunne blive en fantastisk bil hos Tesla.
Jeg har svært ved at se S kan blive meget bedre i nuværende udgave.
En opfriskning måske... så den kan følge med tiden
(har endnu ikke set den "nye" indvendigt. Ude ligner den bare den gamle).
Ingen forstår at model 3 ikke fik en ordentlig bagklap.
Stationcar ødelægger nok CW værdi for meget, men ellers enig og måske en ide nu hvor rækkevidde er blevet en del bedre... (600+).
Fronten på Fisker Karma...argh!
Movember hele året, hvad er der nu galt med det :-)
Fronten på Fisker Karma...argh!
Movember hele året, hvad er der nu galt med det :-)
LOL!
Renault 5 midt 2024
Opret gratis bruger og læs låst artikel.
Hvis man er hurtig (under 0,5 sekunder), så kan man nå at kopiere hele artiklen, inden den låses. Så kan man indsætte den f.eks. i et Word-dokument og læse den i ro og mag uden at oprette bruger eller noget.
Her et par nøgletal og billede:
BY THE NUMBERS
Launch date: Not specified, but expected mid-2024
Price: Not announced, but will start around 25,000 euros
Batteries: 40 or 52 kilowatt-hours
Output: 70, 90 or 110 kilowatts
Range: 300 or 400 km
Where built: Douai, France

Renault 5 midt 2024
Opret gratis bruger og læs låst artikel.
Hvis man er hurtig (under 0,5 sekunder), så kan man nå at kopiere hele artiklen, inden den låses. Så kan man indsætte den f.eks. i et Word-dokument og læse den i ro og mag uden at oprette bruger eller noget.
Du mener stjæle? Ophavsretten er vist ikke afskaffet endnu