Halløj.
Skulle der tilfældigvis være en Tesla pilot der er trillet forbi rasteplads Senhøj Vest kl 11:27-11:30 idag.
Historik
Jeg tullede ligeså stille med 100 i indersporet, helt alene. Så kommer den en hvid BMW, formentlig X1 og overhaler(hvilket er naturligt nok, når jeg trille gammel mands kørsel).
Men får ikke fuldført overhalingen inden vedkomne pludselig trækker hårdt til højre.
På det tidspunkt er mit forhjul ca ved hans baghjul/bagdør. Jeg flår naturligvis i rattet for at undgå ham. Hvilket resulterer i at min bagende skrider, og jeg bremser, men med 100 kmt så kommer man ret hurtigt ud i græs og mos og jeg ender med at skride 30 meter ind igennem buskads og halvstore buske.
BMW, som jeg har billede af, slingre og stopper forholdvis hurtigt ,men først 200 meter senere holder vedkomne i nødsporet.
Jeg slog hovedet i taget og sad lige og sunde mig lidt. Mens jeg gjorde det så jeg BMW holdt stille.
Efter et lidt tid, nok kortere end jeg føler det, åbnede jeg døren og samlede min telefon op af lommen og ville tage et billede af bilen. Der ser jeg så at BMW begynder at køre langsomt. Inden jeg får taget billedet trækker den til højre ind over rabatten imellem E45 og tilkørsel til Senhøj.
Når man tror det bedste i folk, så troede jeg han ville snige den tilbage på senhøj og tilse mig og bilen.
Jeg tænke jeg går igennem buskadset og fortæller ham der formentlig kun er sket materiel skade. Men buskadset er tjørn eller lignene, så jeg må udenom, der går vel 5 minutter før jeg er derinde.
BMW er ikke at finde.
Det billede (kl 11:29)jeg har, er ikke tydelig af nummerpladen. Men jeg har en makker der vil køre noget billedebehandling og se om han kan tyde nummerpladen.
Politiet har optaget rapport.
Hvis de vil finde vedkomne, så kan de gå ind og se på overvågning ved Haverslev motorvejsbroen om hvor mange hvide BMW X1 der skulle være kørt under brone eller på ved Haverslev 2-4 minutter efter jeg er kørt under.
Men det kan jeg godt tvivle på de vil bruge resurser på, hvilket jeg også udmærket forstår. Der er væsentlig andet og vigtigere at tage sig til!
Så skulle der være en der ligger inde med en sentry optagelse af en hvid BMW X1 sydgående E45 fra tidsrummet 11:15- 11:45 på strækket mellem Støvring og Hobro nord. Så modtaget jeg gerne henvendelse
Nu var det bare min gamle reserve bil, som desværre kun har ansvarsforsikring. Så der er nul at komme efter på min forsikring.
En Volvo V40 2004 med 108.009 km på tælleren, 2 ejere. så godt som rustfri. Den var jo kun lige tilkørt! Og kunne sagtens køre mange år endnu.
PS: Jeg er ikke gal eller hidsig på nogen måde, der er kun sket skade på bilen og vejdirektoratets buskads samt min pengepung.