Loading...
dk

Stik til trailer? | Tesla Forum

HrMogensen
HrMogensen Jun 16 '24

For en del måneder siden var der en der skrev (og viste fotos) vedr udskiftning af stikket til trailerudtaget på en Model 3. Det var noget med at der let kom vand i stikket så det blev ødelagt. 

Søgefunktionen lader ikke til at virke og jeg kan ikke finde tråden? Er der en der kan finde det eller måske trådstarter kan give et link?

Stikket sidder dejligt ubelejligt lodret oppe og man skal sandsynligvis pille underskjold og/eller bagkofanger af for at komme ordentlig til. 

2 sekunder efter jeg sætter trailerstikket til bilen skifter trailer-logoet til rødt for at indikere fejl. Lader til at kun blinklys virker for hverken nærlys eller bremselys er der liv i. Har målt trailer kabler gennem og lader til de er OK. 

CanEl
CanEl Jun 16 '24

brug google, trailerstik site:teslaforum.dk

søgning med google inde på et domæne
første del er søgning, anden del er stedet.

HrMogensen
HrMogensen Jun 16 '24

Sweet - tak for tip og link! 

I forbindelse med at jeg afmonterer mine Hansshow kits (auto trunk + frunk), så kan jeg ligeså godt også få styr på det trailerstik. 

Hvis nogen vil have dem gratis er de velkomne til at afhente ved Roskilde. Det skal dog siges at Tesla er begyndt at nægte at lave bestemte reparationer hvis der er monteret Hansshow kits så det ender nok med at det ryger med til genbrugspladsen. Ærligt talt havde jeg heller ikke lyst til at gå og vente på at det pludselig gik i stykker. Har prøvet det med det første trunk kit der blev ombyttet efter kun 9 mdr - fik fornøjelsen af at installere det igen! 

Blot fordi jeg afmonterer auto trunk så er min kone nu begyndt at snakke om at vi skal bytte til en nyere Tesla ;) 

Forummets indlæg er redigeret af HrMogensen Jun 16 '24