Loading...
dk

Så bliver det sgu nok en kineser næste gang | Tesla Forum

P85DK
P85DK Aug 8

Ja, den skadinaviske model hvor der påviseligt stort set ingen korruption er. Hvis du henviser til minksagen, så er det jo en almindelig formiddag i USA. Alene det at kongres og senat medlemmer kan handle i selskaber som er direkte påvirket af sager de behandler i de udvalg de sidder i.

Du harmer over Mette lyver? Har du hørt Trump? Det er jo hvert andet ord uanset hvem han taler med og om alt fra størrelsen på den lort han lige lagde til hvem der vandt i 2020.

Nu var det ikke Trump som der fandt ud af at EU blev lidt for afhængig af Putins gas, der var bunker analyser dfør det der sagde det samme. Årsagen til at Trump sagde var forid han ville have at vi skulle tegne store kontrakter på flydende gas fra USA fragtet med skibe - i øvrigt mærkeligt at Trump advarer mod Putin, Putin er jo en fin fyr i følge ham.

Den sammenligning mellem racistisk post på facebook og voldtægt som Elon twittede - er sjovt nok også debunked - du skal ikke tro på alt Elon poster ...

Jeg har er hverken fortaler eller modstander af Kamala, du kan sige alt du vil om Kamala. Jeg siger bare at hun når ikke Trump til sokkeholderne når det kommer til crazy.

Ja, jeg ville nok stemme demokratisk hvis jeg boede derover, præcis som flertallet af amerikanere har gjort de seneste 4 præsidentvalg.

Det tætteste vi har i Danmark på republikanerne er vel Hizb ut-Tahrir, alt andet vil Trump vælgerne betegne som kommunisme. Du skal bare ikke fortælle dem at partiet er muslimsk, så vil de være enige om 90%

cth
cth Aug 9

Det er vist en håbløs diskussion.

Jeg er enig omkring Mettes dårlige håndtering af Mink og Corona generelt.

EU og de dårlige ting der også sker der.

Men intet er perfekt og hvis man ser på antal af dårlige ting så er det 1 til tusinde hvor Trump står for de tusinde.

Forummets indlæg er redigeret af cth Aug 10
Sider: « 1 2 3