Loading...
dk

Ingen stednavne på kortet :( | Tesla Forum

jpx
jpx Jul 12 '25

Hej,

Vi er på vej sydover, men kortet har valgt ikke at vise by og vejnavne :( det gør det en anelse mere svært, at planlægge turen. 
jeg har forsøgt at vise/skjule/vise interesseounkter med genvejen på kortet, det samme med ladestandere og med soft + hard reset af bilen, uden held. Nogle andre tips?

Cubic
Cubic Jul 13 '25
Heller ikke når du zoomer ind på kortet.
jpx
jpx Jul 13 '25
Nej, kun supermarkeder og andre “points of interest” og landenavne sjovt nok, men ingen vej eller bynavne. Det er overraskende svært at overskue den rute bilen forslår, uden bynavne :(
NOB
NOB Jul 14 '25

Jeg har samme oplevelse. Der kommer enkelte vejnavne når man zoomer ind. 

Min navigation version er 2025.2 - Er det ikke noget med at der kommer en opdatering af kort-materialet snart?

Cubic
Cubic Jul 15 '25

Jeg har lige tjekket, og min gør det samme. 

Update: Jeg har lige tjekket igen, min viser alt, når man zoomer helt ind.

Forummets indlæg er redigeret af Cubic Jul 15 '25
jpx
jpx Jul 24 '25
Tak for alle der har hjulpet eller bare set efter i jeres biler!
Jeg krøb til korset, og lavede en sag hos Tesla i søndags. Jeg har her til eftermiddag fåret svar; de er bekendte med fejlen, det er “blot en fejl i firmwaren, som vil blive rettet i en fremtidig opdatering”.
Det kortet (tøhø) af det lange er vel, at undlade opdateringer lige inden man skal køre gennem Europa.
God sommmer derude!
Cubic
Cubic Jul 28 '25
Citat fra jpx Tak for alle der har hjulpet eller bare set efter i jeres biler!
Jeg krøb til korset, og lavede en sag hos Tesla i søndags. Jeg har her til eftermiddag fåret svar; de er bekendte med fejlen, det er “blot en fejl i firmwaren, som vil blive rettet i en fremtidig opdatering”.
Det kortet (tøhø) af det lange er vel, at undlade opdateringer lige inden man skal køre gennem Europa.
God sommmer derude!

Tak for update. 

KimT
KimT Jul 29 '25

Jeg har lige fået nye “Navigation data” skubbet ud. Den blev opdateret fra 2025.2 til 2025.14, men det ser da ikke til at have hjulpet

Viggo
Viggo Aug 3 '25

Nu har jeg igen fået navne på kortet

NOB
NOB Aug 4 '25
Quote from Viggo

Nu har jeg igen fået navne på kortet

Jeg mangler det stadig :-(
Hvordan kom de tilbage? Opdatering til bilen eller? 
(Jeg har SW 2025.20.6 - Navigation SW: 2025.2)

Viggo
Viggo Aug 5 '25

De kom tilbage efter sidste SW opdatering 2025.26.4

jpx
jpx Aug 5 '25

Okay.... jeg vil gerne være optimist, men jeg er på 2025.20.8 nu ( de forsvandt med 2025.20.6, .7 hentede jeg mens vi var afsted, og .8 kom efter vi var hjemme igen) og der er stadig ikke skyggen af navne på kortet. 

Men omvendt, bilen kan jo næsten ikke miste mere i værdi nu, så det kan måske komme ud på et :( 

jpx
jpx Aug 13 '25

Det utrolige er sket! Min bil fik 2025.26.4 opdateringe -- og bynavnene er tilbage!