Loading...
dk

FSD i EU eller i hvert fald Holland i 2026? | Tesla Forum

Cubic
Cubic May 25
Citat fra jramskov

Litauen har godkendt FSD Supervised.

Fedt, læste en overskrift et eller andet sted, at Litauen skulle være spring brædt til resten af Europa.

jramskov
jramskov Jun 9

Så er det også godkendt i Danmark: https://www.dr.dk/...ende-biler-i-danmark

Ice2EV
Ice2EV Jun 9

BUUMMM, så springer den her tråd da vist i luften.

Cubic
Cubic Jun 9
Yeps ;) og fedt at der er en ny vogn på vej i denne måned.
cth
cth Jun 10
Citat fra Ice2EV

BUUMMM, så springer den her tråd da vist i luften.

Det tror jeg ikke du skal regne med... 

Kun for HW4 og det skal jo stadig købes.

 

Joe73
Joe73 Jun 10
Er der nogen der har fået FSD?
Og hvilken software version er I så på?
Cubic
Cubic Jun 10

Jeg er med på en kigger, da jeg regner lidt med at teste det af på en tur sydpå til sommer, når jeg får min leveret.

jramskov
jramskov Jun 10

@Cubic: Så vidt jeg har forstået det, vil det kun fungere for dig i Danmark indtil videre og det vil kun fungerere for danske Tesla ejere i Danmark.

Cubic
Cubic Jun 11

@jramskov: Jeg satser på at der er flere lande med, til den tid :)

Joe73
Joe73 Jun 11
Så fik jeg software version 2026.17.5 som er FSD opdateringen.
Nu mangler jeg bare at få fri fra arbejde :)
Cubic
Cubic Igår, 14:52
Citat fra Joe73 Så fik jeg software version 2026.17.5 som er FSD opdateringen.
Nu mangler jeg bare at få fri fra arbejde :)

Kæft du har nogle lange arbejdsdage ;) . Info Info :)

MOS
MOS Igår, 15:56

Kæft du har nogle lange arbejdsdage ;) . Info Info :)

Det var også min tanke. Men mon ikke bare, Jørgen er ude på en meget lang testkøretur? Vi venter i spænding...

 

Cubic
Cubic Igår, 18:23
Citat fra MOS

Kæft du har nogle lange arbejdsdage ;) . Info Info :)

Det var også min tanke. Men mon ikke bare, Jørgen er ude på en meget lang testkøretur? Vi venter i spænding...

 

He He. Han må være tæt på den Spanske grænse ;) 

Joe73
Joe73 Igår, 20:59
Ok ok ok :D
Det er noget helt andet at køre med end autostear. Ingen fantomopbremsninger når man kører forbi en lastbil, ingen opbremsninger når ruten på kortet går forbi et kryds med midterhelle, det er bare smooth sailing, lige som hvis der sad et menneske bag rettet. Hvis en bil krydser vejen foran en afpasser den farten ind til bilen er færdig med at krydse, og sætter farten op igen, lige som et menneske ville gøre. Inge panik opbremsninger 2 sekunder efter bilen har krydset vejen ;)
I rundkørsler venter den pænt på at en bil kører ud af rundkørslen, og køre friskt ud mellem 2 biler, lige som jeg selv ville gøre det.
Jeg mødte en ambulance med udrykning i dag, og bilen trak ud til siden, mens ambulansen kørte forbi.
Den er dog en smule emsig med hvor man kigger hen, så øjnene på vejen, ellers bliver den mopset.
Har I spørgsmål så spørg løs :)
Sider: « 1 2 3