..spændende at se hvad nyt de har at byde på senere i dag! :)
Heinzemann. Hvad gør jeg forkert, hvis min mac ikke kan åbne det fil værk du har vedhæfet?
DeaconWP - ingen anelse. Det er bare et screendump der viser at teslamotors.com er ved at blive opdateret:
Tesla Motors er midlertidigt offline på grund af vedligeholdelse
Nå, jamen så er det jo det samme som når jeg kigger på deres hjemme side. Så ved jeg det. Tak.
Umiddelbart ser det også ud som om de danske priser er bevaret. Dog lidt svært at konstatere 100% da design studio er sindssygt langsomt lige nu ;)
De ser meget ens ud ja - tror kun der er tale om en design opdatering samt mere fokus på de nye funktioner hvor autoparkering er noget helt nyt!
ja, den var også mega sløv...Jeg syntes dog stadig ikke at kunne logge ind med min app.
~Spændende om den så prioriterer fruens eller min kalender. Eller risikerer man dobbeltbookning! Fagre nye verden :-)
Jeg kan også se det for mig at bilen holder inde i garagen og bliver sur fordi porten ikke vil åbne... eller hvad med den stakkels kat den rammer på vej ud som lige sniger sig under "radaren". Er førerløse biler i det hele taget lovlige i danmark?
Ja det er jeg med på - men hvad nu hvis porten ikke åbner....
Jeg siger bare at der skal være tænkt over mange ting.
Ja, og før Elon's "solid metal snake" charger kommer og kan finde ud af selv at koble fra - kan man heller ikke lade om natten :-)
https://twitter.com/elonmusk/status/550297212769402881
Men det ændrer ikke ved, at det er super cool :-)
FrederikC - jeg er sikker på at de har tænkt over mange ting :)
Der er jo sensorer på (de nye) biler som vel forhindrer den i at køre ind i ikke-oplukkede garageporte.
Sonarer (eller ultralydsfølere?) skulle efter sigende sikre at "bløde" trafikanter inkl. katte og hunde skulle slippe for at lade livet.
Bortset fra det - det er nu igen den gamle side de har oppe?
Ja, den med garageporten oplevede jeg idag. Fra ejendommens fælles garage fungerede hoved porten ikke, da vi stod og skulle ud med 2 Teslaer. Den ene til service på Kirstinehøj og derefter med den anden til Lufthavnen. Vild panik og tilkaldelse af Hörmann service tekniker, der ikke kunne løse problemet hurtigt. Så resultatet:. ingen bil til service idag og Taxa til Lufthavnen. Surt show. Men et problem der ville eksistere - autopilot eller ej.
Claus8930 kortvarigt (ca. 1 time) var der opdateret indhold på både det amerikanske og danske site. Der var ny beskrivelse og grafik af autopilot, dual motor m.m. Også på dansk.