Loading...
dk

TeslaMotors.com bliver opdateret! | Tesla Forum

heinzemann
heinzemann Jan 8 '15

..spændende at se hvad nyt de har at byde på senere i dag! :)

DeaconWP
DeaconWP Jan 8 '15

Heinzemann. Hvad gør jeg forkert, hvis min mac ikke kan åbne det fil værk du har vedhæfet?

heinzemann
heinzemann Jan 8 '15

DeaconWP - ingen anelse. Det er bare et screendump der viser at teslamotors.com er ved at blive opdateret:

Tesla Motors er midlertidigt offline på grund af vedligeholdelse

DeaconWP
DeaconWP Jan 8 '15

Nå, jamen så er det jo det samme som når jeg kigger på deres hjemme side. Så ved jeg det. Tak.

FrederikC
FrederikC Jan 8 '15

Så kom den op igen! og nu i et nyt design :)

Denne er dog ny:

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Jan 8 '15
heinzemann
heinzemann Jan 8 '15

Umiddelbart ser det også ud som om de danske priser er bevaret. Dog lidt svært at konstatere 100% da design studio er sindssygt langsomt lige nu ;)

FrederikC
FrederikC Jan 8 '15

De ser meget ens ud ja - tror kun der er tale om en design opdatering samt mere fokus på de nye funktioner hvor autoparkering er noget helt nyt!

heinzemann
heinzemann Jan 8 '15

Ja det skal blive spændende at se hvornår vi menige får de nye funktioner! :)

KS
KS Jan 8 '15

For mig ser det nu ud somom de har lavet en roll-back..

FrederikC
FrederikC Jan 8 '15

ja, den var også mega sløv...Jeg syntes dog stadig ikke at kunne logge ind med min app.

kajakaj
kajakaj Jan 8 '15

~Spændende om den så prioriterer fruens eller min kalender. Eller risikerer man dobbeltbookning! Fagre nye verden :-)

FrederikC
FrederikC Jan 8 '15

Jeg kan også se det for mig at bilen holder inde i garagen og bliver sur fordi porten ikke vil åbne... eller hvad med den stakkels kat den rammer på vej ud som lige sniger sig under "radaren". Er førerløse biler i det hele taget lovlige i danmark?

Sithfury
Sithfury Jan 8 '15

@FrederikC den har jo "homelink" og kan selv åbne garageporten.

FrederikC
FrederikC Jan 8 '15

Ja det er jeg med på - men hvad nu hvis porten ikke åbner.... 

Jeg siger bare at der skal være tænkt over mange ting.

JL
JL Jan 8 '15

Ja, og før Elon's "solid metal snake" charger kommer og kan finde ud af selv at koble fra - kan man heller ikke lade om natten :-)

https://twitter.com/elonmusk/status/550297212769402881

Men det ændrer ikke ved, at det er super cool :-)

Forummets indlæg er redigeret af JL Jan 8 '15
heinzemann
heinzemann Jan 8 '15

FrederikC - jeg er sikker på at de har tænkt over mange ting :)

Der er jo sensorer på (de nye) biler som vel forhindrer den i at køre ind i ikke-oplukkede garageporte.

Sonarer (eller ultralydsfølere?) skulle efter sigende sikre at "bløde" trafikanter inkl. katte og hunde skulle slippe for at lade livet.

Bortset fra det - det er nu igen den gamle side de har oppe?

Claus8930
Claus8930 Jan 8 '15

For mig at se er ALT da ved det gamle!

NOELON
NOELON Jan 8 '15

Ja, den med garageporten oplevede jeg idag. Fra ejendommens fælles garage fungerede hoved porten ikke, da vi stod og skulle ud med 2 Teslaer. Den ene til service på Kirstinehøj og derefter med den anden til Lufthavnen. Vild panik og tilkaldelse af Hörmann service tekniker, der ikke kunne løse problemet hurtigt. Så resultatet:. ingen bil til service idag og Taxa til Lufthavnen. Surt show. Men et problem der ville eksistere - autopilot eller ej.

heinzemann
heinzemann Jan 8 '15

Claus8930 kortvarigt (ca. 1 time) var der opdateret indhold på både det amerikanske og danske site. Der var ny beskrivelse og grafik af autopilot, dual motor m.m. Også på dansk.

gw
gw Jan 8 '15

Jeg kan intet nyt se, hverken på DK eller US. En som kan linke til det nye?

Sider: 1 2 3 »