Loading...
en

version 6.1

jkaspersen
jkaspersen Jan 8 '15

Glæd jer drenge ... version 6.1 bliver rullet ud nu...  der er lidt guf til det ny hardware....og endelig guidelines på bak.kamera

Renedyhr
Renedyhr Jan 8 '15
Ja der er et par fine nyheder :-)
Gustavsfar
Gustavsfar Jan 8 '15
  • Traffic Aware Cruise Control
  • Auto High Beam
  • Forward Collision Warning
Gustavsfar
Gustavsfar Jan 8 '15

Gælder for dem med autopilot funktion :-)

The Forum post is edited by Gustavsfar Jan 8 '15
Kristian70k
Kristian70k Jan 8 '15

bliver simpelthen så fedt :)

Maho
Maho Jan 8 '15
Hvor læser I info om 6.1?
jkaspersen
jkaspersen Jan 8 '15

trip energy prediction... er ret fedt....  giver et rimelig god indikation for hvor meget man kan trykke på pedalen.......nu skriver jeg ikke at jeg kunne kører 155lm/t fra midelfart til køge...og have 50KM tilbage og 305KM til at starte på----  men den kan med rimelig sikkerhed fortælle dig hvor meget energi du har tilbage.... mega nice

JL
JL Jan 8 '15
Flere screenshots til dem der slet ikke kan vente :-)

https://www.facebook.com/...532597407&type=1

Werge
Werge Jan 8 '15
Ser super spændene ud.
Det er jo næsten som at vente på ny bil igen.
Må lige ud og sige godnat til bilen, og se om man skulle være heldig at en opdatering er kommet forbi. Bør jo få en notifikation fra app'en, men jeg går nu alligevel ud og kontrollere.
//Werge
Maho
Maho Jan 9 '15
Ha Werge, det har du sgu ret i, Tesla sygen er også blusset op hos mig igen :-)
FrederikC
FrederikC Jan 9 '15

Jeg fik min bil i Juni 2014 og er rigtig glad for den.

Men med alle de fede ting der er kommet siden og med udsiglen til autopilot, auto parkering og de seneste ting i v.6.1 så får min indre grejliderlighed lyst til at bestille en ny bil.

"Tesla i fucking hate you for being so innovative, and for killing my economy" 

kammersgaard
kammersgaard Jan 9 '15

Automatisk fartpilot, det bliver så fedt :-)

Automatisk langt lys

Automatisk klimaanlæg inden man kører

Kollosionsadvarsel

Automatisk beregning af strøm til tur

Graf over strøm til tur

Ruteoversigt på GPS

The Forum post is edited by kammersgaard Jan 9 '15
Kiefer
Kiefer Jan 9 '15

Det med automatisk køre ud og ind af garage, det bliver nok først aktuelt når Elon får automatisk oplade til og fra til at virke, ellers kan jeg forestille mig der skal et pænt langt forlængerkabel til fremadrettet ;-)

Men Frederik: Jeg kan følge dig 100%, jeg er bare glad for at have en Model X i reservation, så må det blive den indtil videre der har alle de fede features...

Det er vist desværre ikke os alle der har 200.000+ kroner at smide efter en bil halvårligt ;-)

/Martin

FrederikC
FrederikC Jan 9 '15

Havde det bare været en mulighed for retro fit, så havde jeg sku splittet vognen og installeret det.

Jeg tror jeg giver det et år eller 2 og ser hvad Elon ellers kommer med.

Det er jo ligesom en Iphone, skal jeg skifte nu eller vente til næste opdatering.

SuneH
SuneH Jan 9 '15

Hej FrederikC

Hvilken bil har du - hvilke tilvalg mm? - jeg kan godt leve uden autopilot og er på udkig efter en brugt. Skriv evt. en PM.

FrederikC
FrederikC Jan 9 '15

Har sendt dig PM Sune.

heinzemann
heinzemann Jan 9 '15
Citat fra jkaspersen

trip energy prediction... er ret fedt....  giver et rimelig god indikation for hvor 

Meget sjovt, det har min Renault Fluence ZE haft fra starten, og der fungerer det (også) fortrinligt :)

MrCoffee
MrCoffee Jan 9 '15

Smed lige linket til Mikkel Thomsager på Bilmagasinet. De har netop kørt bilen med den nye opdatering, så der er nok noget om det i næste nummer. Respekt til Tesla, nu sender jeg snart pizza til Californien.

The Forum post is edited by MrCoffee Jan 9 '15
Daduck
Daduck Jan 9 '15
Er der nogen her der har fået opdatering endnu? Jeg har ikke, men har bemærket at bilen de sidste par dage har bedt om at komme på wifi. Ved ikke om det er relateret.
Pages: 1 2 3 4 »