Nemli... den nye hardware er ikke til at få eftermonteret.. læste dog i en interview med hende den søde kineser som elon altid taler med... at det måske kunne blive tale om at kunne opgradere dem som har den nye hardware... inkl elektromekaniske bremser , radar , front kamere mv til dual motor... har bare ikke kunne finde artiklen siden..... har søgt desperat....
og ps: jeg kører med version 6.1 og har haft den i 5 dage
... æv bæv :) den virker storrrivende
@SQLCPH næææ fik min den 13 November 2014 .. inkl radar, kamera, sensorer og elektro mekaniske bremser... jeg har det hele... så jeg har prøvet det hele ...
http://www.youtube.com/watch?v=PcwObeGB_mU
Video vedr. Cruise control. Firmware 6.1
@JF: Super, så kan jeg måske begynde at springe mit aften ritual over. Jeg går hver aften ud til bilen og kigger inden jeg går i seng - fakstisk meget hyggeligt, måske jeg bliver ved lidt endnu.
@SQLCPH ja den poppede bare op , UDEN WIFI.... på 3G....:) der var jeg nok heldig
Så kom jeg på 6.1 (P33742)
Fik besked på app, at der var update. Tog ca. 45 min at hente og update.
Jeg synes at, de sidste par gange jeg har modtaget opdateringer så har det været en til halvanden måned efter de første har fået. g når jeg så ser på revisionsnummeret så er det ofte en 3-4 revisioner senere end de første. Så fra de første har fået til de sidste er der allerede sket en del fejlrettelser
Så det er ikke nødvendigvis en skidt ting at være blandt de sidste, eller det bilder jeg mig i hvert fald ind, bare fordi jeg ikke selv er blandt de første ;-)
/Martin