Loading...
dk

version 6.1 | Tesla Forum

KS
KS Jan 13 '15
@JohnU: det er ikke muligt at eftermontere. Har forespurgt hos SC København
jkaspersen
jkaspersen Jan 13 '15

Nemli...  den nye hardware  er ikke til at få eftermonteret..  læste dog i en interview med hende den søde kineser som elon altid taler med...  at det måske kunne blive tale om at kunne opgradere dem som har den nye hardware...  inkl elektromekaniske bremser , radar , front kamere mv til dual motor...   har bare ikke kunne finde artiklen siden..... har søgt desperat....

jkaspersen
jkaspersen Jan 13 '15

og ps:  jeg kører med version 6.1   og har haft den i 5 dage

...  æv bæv :)      den virker storrrivende

Forummets indlæg er redigeret af jkaspersen Jan 13 '15
JF
JF Jan 13 '15

Fik den i dag. Har tidligere været én af de sidste som modtog nye opdateringer.

/Jess

SQLCPH
SQLCPH Jan 14 '15
jf, jkaspersen og comeback. I er nogle af de "gamle" TMS ejere i dk ik? Altså uden radar og kamera? Mon der er nogle med den nye hw der har fået 6.1? Ventetiden er træls ;-)
jkaspersen
jkaspersen Jan 14 '15

@SQLCPH   næææ  fik min den 13 November 2014 ..  inkl radar, kamera, sensorer og elektro mekaniske bremser...   jeg har det hele... så jeg har prøvet det hele ...

SQLCPH
SQLCPH Jan 14 '15
Det var som syv... ;-) tillykke. Jeg er Apple mand og er ikke vant til at vente på at få lov til at hente updates ;-) poppede den bare op en morgen uden no wifi etc?
Werge
Werge Jan 14 '15

Tillægsspørgsmål: Fik I notification via appen ?

T3S7A
T3S7A Jan 14 '15

http://www.youtube.com/watch?v=PcwObeGB_mU

Video vedr. Cruise control. Firmware 6.1

JF
JF Jan 14 '15
@Werge: Fik en fin notifikation på min iPhone om at ny software var klar til installation. Øv var det bare at fruen havde bilen den dag. Men nu er den installeret og jeg nyder allerede de mange nye features.
@SQLCPH: Min TMS er fra marts-14 uden det nye gear. Har tidligere måtte vente flere uger på Firmware-updates inden det blev min tur, så super fedt at være blandt de første denne gang.
Werge
Werge Jan 14 '15

@JF: Super, så kan jeg måske begynde at springe mit aften ritual over. Jeg går hver aften ud til bilen og kigger inden jeg går i seng - fakstisk meget hyggeligt, måske jeg bliver ved lidt endnu.

FrederikC
FrederikC Jan 15 '15

TMD - holder din bil ikke stille mens du er på arbejde?

jkaspersen
jkaspersen Jan 15 '15

@SQLCPH    ja den poppede bare op , UDEN WIFI....  på 3G....:)    der var jeg nok heldig

SQLCPH
SQLCPH Jan 15 '15
Jkaspersen ;-) du er bare heldig. Jeg venter stadig men har givet slip i de værste abstinenser for ny software. Den kommer når den kommer. Men må gerne skynde sig ;-)
JF
JF Jan 16 '15
Har store problemer med Bluetooth forbindelsen til min telefon efter opdatering til 6.1. Har måtte reboote TMS flere gange for at etablere forbindelse igen. Er der andre som har oplevet dette?
T3S7A
T3S7A Jan 16 '15

Så kom jeg på 6.1 (P33742)

Fik besked på app, at der var update. Tog ca. 45 min at hente og update. 

Daduck
Daduck Jan 16 '15
Kan det passe at Android app ikke giver denne notifikation?
FrederikC
FrederikC Jan 16 '15

Desværre så har android ingen notifikationer.

Min er igang med at opdatere, var lige ude i bilen for at hente noget og så stod den lige klar :)

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Jan 16 '15
Daduck
Daduck Jan 16 '15
Kørte de 2km på arbejde i dag, udelukkende i håb om opdatering. Venter dog stadig spændt.
Kiefer
Kiefer Jan 16 '15

Jeg synes at, de sidste par gange jeg har modtaget opdateringer så har det været en til halvanden måned efter de første har fået. g når jeg så ser på revisionsnummeret så er det ofte en 3-4 revisioner senere end de første. Så fra de første har fået til de sidste er der allerede sket en del fejlrettelser

Så det er ikke nødvendigvis en skidt ting at være blandt de sidste, eller det bilder jeg mig i hvert fald ind, bare fordi jeg ikke selv er blandt de første ;-)

/Martin

Sider: « 1 2 3 4 »