Loading...
dk

VisibleTesla | Tesla Forum

Louise
Louise Jan 13 '15

Hejsa

 

Jeg har downloadet programmet VisibleTesla til min PC, Men jeg kan bare ikke få det til at virke.

Sådan som jeg har forstået det skulle man kunne logge på med den email og det password som man har brugt til MyTesla på Tesla hjemmesiden, men for mig virker det ikke :(

 

Er der nogen andre der bruger dette program? Jeg synes ideen med at man kan sætte fate tider på hvornår kabinvarmen skal stare osv er super smart. så slipper man for at skulle huske at aktivere varmen på sin app.  Man har jo næsten altid fri fra arbejde sammen tid og det samme gælder når man skal hjemmefra om morgenen.

 

På forhånd tak.

 

Mvh

Louise

MDamm
MDamm Jan 13 '15

Ja, hvad siger programmet når du forsøger at logge på??

T3S7A
T3S7A Jan 13 '15

Der er problemer med VT lige nu. Men HUSK ( Når VT virker igen ). VT skal være kørende 7/24. Så det er ikke nok bare at sætte noge dage / tider ind, og så lukke VT og pc ned igen. Så virker det ikke. Så en PC skal stå tændt altid, for at det virker - der ryger en de af det smarte så igen :-)

 

MDamm
MDamm Jan 13 '15

Jep, til gengæld så når VT eller TeslaMS programmet kører er din bil altid overvåget, og du kan trække fine rapporter på dine daglige ture med energiforbrug, hvor den har været etc.

Hookmaker
Hookmaker Jan 13 '15

Louise, det er sansynligt at det ikke kommer til at virke, Tesla har ændret på deres Europæiske server opsætning, så ny installationer af VT ikke virker. Du kan læse mere herom på teslamotrsclub.com, hvor udvikleren bl.a. skriver, at han nok ikke har tid til at reorganisere VT. 

KS
KS Jan 13 '15
Det er lige så meget et spørgsmål om at Tesla har ændret deres api til at køre oauth. Dermed skal der kodes ret meget om i programmet, og nogle kald til login er endnu ukendte..
stormer
stormer Jan 13 '15
Louise, den nye 6.1 software, som vi forhåbentlig snart får allesammen, har mulighed for automatisk at varme bilen op inden du kører på arbejde om morgenen og inden du kører fra arbejde om eftermiddagen. <br />
Softwaren finder ud af det ved at holde øje hvornår du kører hjemmefra og hvornår du kører hjem fra arbejde.<br />
Funktionen kræver ikke den nye autopilot hw.
Forummets indlæg er redigeret af stormer Jan 13 '15
Louise
Louise Jan 14 '15

Hej Alle sammen

 

Tusind tak for jeres svar. Jeg fik min bil mandag den 05.01 så der skulle gerne være den nye autopilot på :)

Jeg tror bare jeg sletter VT igen :)

 

 

EVfan
EVfan Jan 30 '15

Det ser ud som om VT kommer i en ny version alligevel (0.50.00).

Beskrivelse på US forum > http://www.teslamotorsclub.com/...VisibleTesla/page163

Yderligere beskrivelse fra udvikleren > https://github.com/jpasqua/VisibleTesla

Det er utrolig spændende at være med i dette univers, selv om man endnu ikke engang har bilen holdende i garagen.

/Jens

Kiefer
Kiefer Jan 31 '15

Jens: Super gode nyheder, jeg har været virkelig træt af, at den er holdt op med at virke.

/Martin