Jeg er også meget interesseret (vil dog godt lige have en pris indikation) i en consol til bagsædet. Fedt initiativ Ken! Synes helt klart der mangler noget til ungerne på bagsædet.
Jeg er også meget interesseret (vil dog godt lige have en pris indikation) i en consol til bagsædet. Fedt initiativ Ken! Synes helt klart der mangler noget til ungerne på bagsædet.
Samme her jeg er også interesseret og en 2-3K er ikke en overvældende pris. Ken, jeg synes bare du skal få sat gang i en prototype.
Hvordan forestiller du dig den skal monteres på bagsædet, hvordan skal den sidde fast deromme?
/Martin
Super Ide. Er også med på den.
Var det muligt at lave 2 USB stik i den, som på en eller anden måde kan sætte til noget 12V? Evt. noget man kan finde i Trunk, eller fra Front konsollen.
Er bestemt heller ikke skræmt af 2-3k kr. og hellere 3 der ser ordentlig ud end 2 der ligner noget fra THansen eller Silvan. Så jeg er også "In" på et købsprojekt der.
I mine øjne vil det være smartest om den kan gøre brug af de midterste ISO-fix beslag som befæstigelse og så bare for at være krakilsk skal den faktisk også se ordentlig ud indeni da den foruden kopholdere vel også bør have et rum under puden.
Kan man vende det forreste armlæn i forbindelse med montage af center console, behøver man faktisk ikke kopholdere på bagsædekonsollen - men det ved jeg ikke rigtigt om er muligt.
/Lars
PS: Beder I også folk om at tage selen udenpå armene når de sidder på bagsædet, så de holder poterne indefor eget område og undgår at aktivere sensoren i midtersædet?
Jeg har før kikket efter en consol til bagsædet - men syntes at vedlagte blev alt for dyr når man tager alle omkostninger med i betragtning. Så hvis der kan laves noget der er brugbart og passer til bilen, så er jeg som tidligere nævnt med på en bestilling. Og super godt initiativ - tak for det.
Den midterkonsol, der er i Executive bagsæderne kommer nu i en clip-on løsning som tilbehør fra Tesla. Jeg tror jeg venter til jeg har set den. Tror den bliver både funktionel og går pænt ind i interiøret.
Den midterkonsol, der er i Executive bagsæderne kommer nu i en clip-on løsning som tilbehør fra Tesla. Jeg tror jeg venter til jeg har set den. Tror den bliver både funktionel og går pænt ind i interiøret.
Hvor har du set det?
Frederik, det har jeg fra en mail konversation jeg har haft med en Direktør i Tesla. Den skulle efter denne komme i Februar/Marts, så det er jo om ikke så længe :-)
Hold da op - det er spændende. Udfrit ham endelig lidt mere :-)
F... hvor fedt! Så slipper vi for at lave den anden!
+1 Så venter vi kun på jakkerne!
(Afleveret i dag)