Loading...
dk

Nye billeder af Model X beta | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Feb 12 '15

JA, det ser ud til at sidespejle baseret på kamera er helt ude i øjeblikke, det samme kan ses hvis man klikker sig ind på reservationssiden på en Model X, her er bilen nu også vist med sidespejle.

Bilen ser godt nok pænt stor ud, i sær hvis man kigger og sammenligner med den blå pickup truck der er på billede 4, jeg ved godt de ikke er lige ved siden af hinanden, men de er stadig relativt tæt på, og den blå pickup er ikke en af de mindste modeller, læg mærke til baghjulene på den, der er 4 stk...

/Martin

Stuckmann
Stuckmann Feb 12 '15

på billed 3 er det ikke et monterings beslag til trækkrog eller er det bare mig????

Lars72
Lars72 Feb 12 '15

Credit til TeslaMotorForum - and "Ufogger" for dette photoshop pic

Name:  tmxa.png
Views: 632
Size:  537.0 KB

Forummets indlæg er redigeret af Lars72 Feb 12 '15
Lars72
Lars72 Feb 12 '15

også TMF credit. Ser ud som om at fronten er blevet mindre rund - (mindre cone) - hvilket er designmæssigt bedre synes jeg - enige?

Hookmaker
Hookmaker Feb 12 '15
Jeg må indrømme at jeg synes den ser noget klumpet ud. Overhovedet ikke min type bil, heldigvis!
Kiefer
Kiefer Feb 13 '15

Den perfekte bil til familien med hund og oppakning der skal på kør selv ferie. Det skal nok blive godt :-)

Min hustru er godt træt af vores nuværende Tesla, den kan jeg have mere eller mindre for mig selv... ikke, at jeg nødvendigvis ser det som noget negativt.

Og så med hængertræk, jeg kan allerede se kravene til campingpladserne rundt omkring, nu skal de pludselig levere minimum 16A til standpladsen, udover de 16A 1-fase man i dag allerede tilbyder. 

/Martin

Leth
Leth Feb 13 '15
Citat fra Kiefer

af vores nuværende Tesla, den kan jeg have mere eller mindre for mig selv... ikke, at jeg nødvendigvis ser det som noget negativt.

Hvorfor ? 

FrederikC
FrederikC Feb 13 '15
Citat fra Hookmaker Jeg må indrømme at jeg synes den ser noget klumpet ud. Overhovedet ikke min type bil, heldigvis!

Må være enig med Hookmaker, den er ikke køn - men sikkert praktisk. 

Genild
Genild Feb 13 '15

Hmmmm, den udtalelse passer også glimrende på en Berlingo (også kendt som en ikke kirurgisk kastration) Frederik, men de var ikke desto mindre også ganske populære før i tiden. 

denlange
denlange Feb 13 '15

Smag er jo som bekendt variabel størrelse. Dog tror jeg den kommer til at se rigtig godt ud. På billederne er der tape alle vegne, lygter er slørede med røgglas og alle lister er fjernet. 

Bare vent til detaljerne er på plads og der kommer nogle ordentlige fælge på. Jeg glæder mig stadig som et lille barn. Med mine 198 cm skal jeg ikke ned og rode i en Model S (fed som den ellers er).

SQLCPH
SQLCPH Feb 13 '15
Var det ikke denne som blev testkørt forleden?
Kiefer
Kiefer Feb 13 '15

Frederik: Jeg kan have bilen næsten for mig selv da min hustru ikke synes den er høj nok til at sidde i, at den er besværligt at komme ind og ud af og en masse andet. 

Det skal så også siges at hun et par gange nu har været udsat for en piskesmældsoplevelse med deraf følgende lidt stivere nakke og ryg. Så hun syntes billederne af den nye Model X er helt fantastiske.

Jeg turde slet ikke stoppe hende ned i en Roadster. Havde der med den nye opdatering til denne også kommet SuC med i pakken, kunne vi godt have fundet på at skifte Model S ud med en sådan når vi først har fået Model X, der er jo ingen grund til at have to familiebiler :-)

/Martin

Kiefer
Kiefer Feb 13 '15

SQLCPH: Nej, uha nej, den du viser billeder af, er den "game" alfa model som Panasonic lånte til deres CES udstilling, den har også været med i en TV serie på et tidspunkt.

/Martin

Tesloid
Tesloid Feb 14 '15
Godt at se at de har fundet er permanent løsning på trækket ved fordører. Masser af tape
Kiefer
Kiefer Feb 14 '15

holbech: Jeg tror bare det er chaufføren selv der blev træt af trækket og selv klistrede det til...

Jeg tror, at grunden til at de er klistret sådan til ved sidespejlene er, at Tesla vil ikke endnu fremvise hvordan spejlene reelt kommer til at se ud, og om der overhovedet kommer spejle men i stedet for et kamera.

Det er jo påfaldende hvor meget det er tapet til.

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Feb 14 '15
Hookmaker
Hookmaker Feb 14 '15

Der kommer 100% sikkert ikke kamera, det tillades ikke i både USA og Eurpæisk lovgivning, - jeg ved ikke om de har ansøgt i EU, men i USA har de fået klart nej.

denlange
denlange Mar 22 '15

Den her er vel lige værd at tage med.

Niels
Niels Mar 22 '15

ovenstående video viser en Tesla med krog til træk....håber det også kommer til Model S

Kiefer
Kiefer Mar 23 '15

De begynder da vist at køre rundt i dem med mindre og mindre forklædning, og med mindre det er tilsigtet, så vil en Model X også have samme varemærke som en Model S: Nemlig en frunk hvor linierne ikke flugter ;-)

Kunne egentlig være rart at vide om man kunne bruge en Models S 19" fælg på en Model X.

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Mar 23 '15
Sider: 1 2 3 »