Loading...
dk

Forum disciplin | Tesla Forum

supergaard
supergaard Mar 11 '15

Endnu en dejlig dag er oprundet, for os der abonnerer på Kiefers indskydelser i alle tråde, krydret med snak om konen og dennes MB :)

Ej, drilleri til side - måske det bare ikke er nødvendigt at kommentere på alting. Jeg kender udmærket godt fristelsen og er sjældent uenig med f.eks. Kiefer, men det kan godt blive en anelse ensformigt at sidde og læse indlæg når enkelte personer sætter sig SÅ tungt på forummet.... ;)

Bare sig til hvis jeg er totaltout of line her, så stiger jeg ned af min høje hest :)

Lau
Lau Mar 11 '15

Jeg synes måske mere det er et problem med forsiden. Det er det eneste sted jeg bruger til at holde øje med hvad der blever skrevet, men hvis ikke man sidder herinde dagligt (nåja, hvem gør ikke det?) så er det svært at finde ud af hvad man er gået glip af. Det kunne måske være fedt med en "siden sidst" side for brugere så man kan få en opsummering af de tråde der har været skrevet på.

Muligvis er det et lidt andet ærinde du er ude med, men så fat jeg lige plads til at lufte min idé :-)

Kiefer
Kiefer Mar 11 '15

Det er vel derfor man kan abbonnere på indlæg, så kommer der en liste frem med de indlæg man er interesseret i, hvor der er kommet nye indlæg.

Hvis man somg jeg f.eks gjorde i går svarer på indlæg inden for en halv time, ja så vil listen komme til at se sådan ud, jeg synes ikke jeg er den eneste hvor der til tider har været en længere liste med en enkelt person der har skrevet mange indlæg på samme tid.

Ellers skal der laves en begrænsning der hedder, at man kun kan skrive når to eller tre andre har skrevet i mellemtiden...

/Martin

Teammortensen
Teammortensen Mar 11 '15

@supergaard,- jeg synes netop det er herligt at folk ytrer sig og kommenterer i et forum. Jeg har enorm stor glæde af alle jeres erfaringer og kan sagtens selv sorterer i informationen. Mvh. Thomas

Lau
Lau Mar 11 '15

@Kiefer: ah!

@Teammortensen: hent enig, det er det et forum er til for, det er vel et diskussionsrum.

JL
JL Mar 11 '15

Jeg kan heller ikke se problemet - jeg synes det er fedt, at folk engagerer sig i de diskussioner, der er på diverse fora. Det er netop sådanne ildsjæle, der holder liv i et forum. Jeg er selv herinde dagligt (mild underdrivelse) og bliver næsten skuffet, hvis der ikke er kommet nye indlæg siden sidste besøg :-)

Så længe det er relevante indlæg, gerne krydret med en afstikker eller to, så synes jeg, det er helt fint. Jeg kan også sagtens selv sortere. Jo mere liv på et forum - jo bedre, efter min mening.

/Jacob

Kristian70k
Kristian70k Mar 11 '15

Supergaard, typisk er det jo for at få inspiration eller give.. så hvis man mener man kan komme med noget skal man da skrive.. alt andet er da i mod god debatforumspolitik..

Singh
Singh Mar 11 '15

Enig med Teammortensen - Vi er her for at dele ud af vores guldkorn :)